Terug naar overzicht
Goede tip :) ik ben zelf ook hard aan het twijfelen om naar daar te rijden... op hun website staan zo'n mooie jurken (nu alleen nog ons mama en de zus overtuigen om mee te gaan), is niet evident om ze allemaal samen te krijgen en dan nog eens mee te krijgen naar Rotterdam :)Je moet daar een afspraak maken zeker?
Je moet een afspraak maken maar dat kan gemakkelijk via de website. Ze zijn daar zo vriendelijke. Je mag hun alles vragen en had het gevoel dat ze me echt begrepen. Ze hebben ook al zoveel ervaring. Ze zag wanneer ik iets mooi of niet mooi vond. Ook al vonden mijn mama en zussen het prachtig. Wanneer ik het niet mooi vond nam ze het niet. Mijn mama en zussen werden ook verwend. Geregeld kregen ze te drinken en koekjes en na de beslissen hebben we allemaal chapagne gehad en meer dan voldoende tijd om foto's te nemen en de jurk te bewonderen. Het is geen zaak waar ze met fluwelen handschoenen werken. Je mag zelf tussen de jurken kijken en ze uitzoeken. Het was een leuke ervaring.
Hey Shalane,proficiat met de aankoop! Toch één van de allerbelangrijkste dingen al in orde :-DWat voor een kleed is het, welk model?Groetjes,Vicky