Terug naar overzicht
Geniet er maar van morgen!!En als ik u ventje zo bezig gehoord heb...die gaat zich nog eens goed laten gaan, denk ik :) Hihi... (Laat u ook maar goe gaan, u nie laten kennen e )xxx
Spannnnend!!!!Veel plezier é!!! EN wij willen ook een verslagje ;) hihi...En zet uwe zonnebril maar op zondag ja :-) mss ne kater maar dan toch in style !groetjes!!Sandra
Niet te zat hé Nancy (met dit weer ...)En als ge zat zijt, doe het inderdaad in stijl
Spannend, veel plezier. Wij hebben morgen ook onze vrijgezellen, ik word om 13u30 opeghaald door mijn getuige en mijn vriend wordt om 09u15 opgehaald door zijn getuige!Ik weet alleen dat ik mijn mooiste roze outfit moet aantrekken. Alleszins veel plezier!
Hier ook morgen de vrijgezellen! ;-)Ventje wordt om 11u opgehaald en ik om 13u. Ik weet alleen dat ik niet mag geschminkt zijn, dus dat wordt al spannend ;-).Groetjes!Evelien
ooo zalig nanske!!Geniet er maar goed van! Misschien kom ik je wel tegen in Turnhout dan???hihi
Ik hoop dat je een super leuke vrijgezellen hebt gehad.het zag er alvast gezellig uit op het terras in het restaurant.. ;-)Ik zat er toevallig ook, en herkende je vanop een fotootje..Goed gefeest in Turnhout?