Terug naar overzicht
Hey,Het goedkoopste dat ik kan bedenken is de eigen wagens versieren?Of auto's lenen van kennissen.Wij hebben eigenlijk hetzelfde probleem, en trouwvervoer is toch iets dat niet echt hoog in mijn prioriteitenlijstje staat. Dan bespaar ik met plezier daarop om bvb. een duurdere honeymoon te kunnen doen.
Wij gaan ook de auto's lenen bij kennissen .De suite in grijze mercedesen (nog 3 van kennissen want mijn schoonouders hebben al 1ne) en wij in een witte mercedes cabrio ( die van de buren ) :-)Wij zijn wel maar met 10. Ondertussen trakteren wij die mensen ergens in een taverne zodat zij op hun gemak iets kunnen eten terwijl wij het stadhuis ingaan en de foto's nemen .Zo kan je zeker iets uitsparen voor de honeymoon of het feest.Als je die allemaal gaat huren , ben je zeker een hoop geld kwijt .Groetjes
Wij zijn zeer geschrokken van de kostprijs voor het huren van ceremoniewagens. Wij gaan wellicht 3 Renault Scénics gebruiken voor de suite (wij hebben er 1, de schoonouders en een goede vriend van ons) en 1 gehuurde bruidswagen. Om zo de kosten te drukken. We hebben een suite van 10, dus dat zou moeten lukken.
Hallo, Ik heb jullie een bericht gestuurd.Groeten,Rik.
wij hebben enkel vervoer voor ons (met bruidskindjes) voorzien
misschien een huifkar? da valt meestal goed mee van prijs normaal gezien.
Wij mogen ook auto lenen van vrienden van mijn ouders. Het is een audi cabrio.maar nu zou de eigenaar er ons mee rond rijden, terwijl ik liever zou hebben dat mijn ventje er mee rijdt (is ook maar 2 deurs en anders moet ik er achteraan 'in duiken')zou het ook gezelliger vinden met ons twee'tjes. Maar ik durf dit niet goed te vragen aan mijn ouders/eigenaar. Kan ik eventueel een soort 'omnium' verzekering voor een dag afsluiten?
Hallo,Mijn vriendin huurden vorig jaar een huifwagen voor de ganse suite en zichzelf.Het waren mensen van Beernem : Roland Van RieKijk eens op hun website : www.huifwagen.be Grt,Danielle