Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwvervoer!

17-8-2012 16:03:13

Beste bruidjes,

Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke manier om ons te vervoeren...
Heb al zeer veel bedrijven afgegaan, maar ik vind nergens auto's die in ons budget passen. Het probleem is dat het vanaf mijn huis tot aan de kerk/en gemeentehuis maar 5min. rijden is, en daarna naar de feestzaal is het maar 10min rijden.
Dus wil ik echt niet handevol geld aan auto's uitgeven.
Ik dacht eventueel aan koetsen?.
De suite zal iets van een 15pers. zijn, die ik ook wil vervoeren.
Iemand enige ideetjes die niet zo prijzig zijn?

Shana
3-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 805

Sanne
13-9-2013
 Meld misbruik17-8-2012 16:58:53

Hey,

Het goedkoopste dat ik kan bedenken is de eigen wagens versieren?
Of auto's lenen van kennissen.
Wij hebben eigenlijk hetzelfde probleem, en trouwvervoer is toch iets dat niet echt hoog in mijn prioriteitenlijstje staat. Dan bespaar ik met plezier daarop om bvb. een duurdere honeymoon te kunnen doen.

sarah
20-7-2013
 Meld misbruik17-8-2012 17:15:21

Wij gaan ook de auto's lenen bij kennissen .De suite in grijze mercedesen (nog 3 van kennissen want mijn schoonouders hebben al 1ne) en wij in een witte mercedes cabrio ( die van de buren ) :-)
Wij zijn wel maar met 10.
Ondertussen trakteren wij die mensen ergens in een taverne zodat zij op hun gemak iets kunnen eten terwijl wij het stadhuis ingaan en de foto's nemen .
Zo kan je zeker iets uitsparen voor de honeymoon of het feest.
Als je die allemaal gaat huren , ben je zeker een hoop geld kwijt .
Groetjes

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik17-8-2012 19:18:18

Wij zijn zeer geschrokken van de kostprijs voor het huren van ceremoniewagens. Wij gaan wellicht 3 Renault Scénics gebruiken voor de suite (wij hebben er 1, de schoonouders en een goede vriend van ons) en 1 gehuurde bruidswagen. Om zo de kosten te drukken. We hebben een suite van 10, dus dat zou moeten lukken.

rik

Meld misbruik17-8-2012 19:34:03

Hallo,
Ik heb jullie een bericht gestuurd.

Groeten,Rik.

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik18-8-2012 20:25:56

wij hebben enkel vervoer voor ons (met bruidskindjes) voorzien

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik18-8-2012 21:19:22

misschien een huifkar? da valt meestal goed mee van prijs normaal gezien.

Els
22-9-2012
 Meld misbruik19-8-2012 8:43:17

Wij mogen ook auto lenen van vrienden van mijn ouders. Het is een audi cabrio.
maar nu zou de eigenaar er ons mee rond rijden, terwijl ik liever zou hebben dat mijn ventje er mee rijdt (is ook maar 2 deurs en anders moet ik er achteraan 'in duiken')
zou het ook gezelliger vinden met ons twee'tjes. Maar ik durf dit niet goed te vragen aan mijn ouders/eigenaar. Kan ik eventueel een soort 'omnium' verzekering voor een dag afsluiten?

Danielle

Meld misbruik6-10-2012 12:08:35

Hallo,
Mijn vriendin huurden vorig jaar een huifwagen voor de ganse suite en zichzelf.
Het waren mensen van Beernem : Roland Van Rie
Kijk eens op hun website : www.huifwagen.be

Grt,
Danielle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...