Terug naar overzicht
dag Viki,ik ken het probleem ik heb naar linea raffaelli geweest en kon daar inderdaad niets passen. bij bruidhuis ellen in oostburg kon ik wel passen in alle maten. maar ik heb uiteindelijk mijn kleedje in bruishuis steven gevonden in torhout. daar doen ze er echt alles aan om een kleedje te doen passen of dat je toch het aan kan doen en zien hoe het uiteindelijk in de juiste maat er uit zal zien. verder ben ik ook naar oostende geweestveel succes
Ik dacht aan Chinelle Kortrijk (direct van atelier, geen tussenpersonen).Eens zien, wie weet?Succes
Ik ben bij bruidsmode Steven geweest in Torhout. Ikzelf heb maat 46. Superbenienig, als je haar iets vraagt is niets haar te veel. Mijn kleed is ivoor met veel parels ( van Ladybird) en k had bij haar andere kleedjes gepast (allemaal wit wel, maar met rode accenten) en dat paste me echt supermooi van kleur en zij heeft voorgesteld om in iedere bloem (een aantal pareltjes en eentje in t midden) om er een rode bij in te steken in het midden van elke bloem op bovenkant(vooraan en achterkant) en onderkant vooraan en in de sleep. Ze heeft er een rood lint ingestoken ipv het standaard witte lint. Ik had speciaal op voorhand een setje bruidsjuweeltjes met rode accenten gekocht (bij tohaveandtohold.be) en Sabrina heeft aan de hand van mijn setje rode parels uitgekozen en die op mijn kleed genaaid. Donderdag had ze nog enkel de bovenkant voor en achterkant gedaan en ze had al bijna 100 parels gebruikt. Dus als je denkt hoeveel tijd daarin kruipt, ... Liever zij, dan ik maar k ben er wel supercontent van het resultaat. Een hoepelrok groot, klein kost standaard 95 euro dus dit valt ook goed mee vind ik. Oh ja Ladybird focuust zich wel op grotere maten. En het duurt wel 4 maanden eer dat merk in de winkel toekomt. Laat weten wat de beslissing uiteindelijk geworden is.
ik ben naar robel geweest in roeselarehad er veel keuze
Ik ben bij Conny geweest in aalter en heb er een kleed van linea rafaelli gevonden.
Hey ;Bedankt allemaal , Bij Robel ben ik onlangs geweest en in Oktober komen de nieuwe kleedjes aan dus is het nog effe wachten!Ik werk in Torhout dus daar zal ik ook eens bellen voor een afspraak.Groetjes
zoek eens naar winkel waar ze het bruidsmerk 'ladybird' hebben ...valt héél mooi (ook voor een maatje meer)
@ Lieze:Afspraak gemaakt bij bruidsmode steven, zaterdag 13 oktober !!!Heb ondertussen ook al een afspraak in de honny moon schop te rotterdamGroetjes