Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

plaatsen aan tafel toewijzen of vrij laten kiezen??

17-8-2012 21:14:45
Hey bruidjes,

Wij zijn voor het ogenblik aan met ons drukwerk begonnen (prille begin hoor : ontwerp en overleg drukker).
Nu vroeg de drukker of we ook naamkaartjes nodig hebben...
Ik loop al eventjes rond met het gedacht om de mensen te laten kiezen naast wie ze zitten. Uit ervaring weet ik dat de mensen toch wisselen van plaats dus waarom moet je dan kaartjes zetten?
We zouden gewoon de namen per tafel laten afroepen en ze dan laten kiezen.
Wat vinden jullie daarvan of zouden jullie toch met naamkaartjes werken?

Zonnige groetjes

Mieke
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 930

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik17-8-2012 21:20:52

wij doen dat niet, gewoon tafels per thema, en dan krijgt iedereen een briefje met het thema als die binnenkomt en hangt die dat op het prikbord, zo kennen ze hun tafel, en zo weten we wie er nog mankeert en ik had geen zin in die zever van 'ik zit ni naast die en ik ni naast die' ze kunnen zelf kiezen dan, ik vind dat persoonlijk ook leuker, want met de ene praat je al eens liever dan met de andere, ook al kom je met de hele tafel overeen. een vriendin van me zei al 'en waar ga ik zitten? toch ni naast die he' ik zei aan de tafel met de rest van de vrienden he 'aja ok ma ni naast die he, da wil ik echt ni, nog liever naast iemand dak ni ken' dus in die zever heb ik echt geen zin, ze kiezen maar, het zijn tafels van 8 en 10 pers. als ze me nog geen 2 overeenkomen om naast te zitten is er iets fout met hun

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik17-8-2012 21:24:54

Wij werken ook niet met naamkaartjes... Ik vind het veel leuker dat de mensen zelf kunnen kiezen naast wie ze willen zitten aan hun tafel. De eretafel krijgt wel naamkaartjes,...

tamara 7/9/2012

Meld misbruik17-8-2012 21:28:46

ook geen naamkaartjes, enkel aan de eretafel

debora
18-7-2014
 Meld misbruik17-8-2012 21:35:30

wij gaan ook nie werken met naamkaartjes...

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik17-8-2012 23:21:44

okidoki, wij ook zondernaamkaartjes,de tafels krijgen wel een naam in ons thema,de namen per tafel worden afgeroepen en aan tafel...VRIJE KEUZE

Sanne
13-9-2013
 Meld misbruik18-8-2012 7:20:26

Hier hetzelfde! We roepen de mensen af per tafel, maar nadien hebben ze de vrije keuze

Katrien
23-6-2012
 Meld misbruik18-8-2012 11:14:12

Hallo Mieke,

Wij hebben elke tafel een naam gegeven (ons thema was Jamaicaanse bountystranden, omdat ik daar ten huwelijk ben gevraagd), maar wij hadden ook iedereen een vaste plaats gegeven door middel van het plaatsen van naamkaartjes.

Dit heeft ons heeeeeeeeel veel puzzelwerk gekost, maar achteraf gezien ben ik heel blij dat we dit zo gedaan hebben. Wij hadden iedereen met bepaalde interesses, of uit een bepaalde familie op zo'n manier geplaatst dat ze niet alleen konden praten met mensen die ze al kenden, maar ook een babbel konden doen tegen mensen die ze minder goed of niet kenden, maar waarmee ze dezelfde interesses deelden.

Iedereen had zich reuze geamuseerd en ik krijg nog steeds complimenten over de tafelindelingen.
Het heeft mij wel tijd gekost om iedereen op een rijtje te zetten, maar ik zou het direct opnieuw doen :D

Lieve groetjes,
Katrien

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik18-8-2012 21:16:48

Wij hadden enkel tijdens ons diner naamkaartjes (omdat het grote tafels waren en anders zou het misschien een boeltje worden wie waar gaat zitten).
Maar voor het dessertenbuffet hebben we iedereen vrij laten kiezen aan tafel, alleen met snoepthema gewerkt zodat mensen die elkaar kennen toch zeker bij elkaar zitten.

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik19-8-2012 15:01:30

Bij ons hadden ze van de zaal uit aangeraden om alleen de tafels toe te wijzen, de plaatsen aan de tafels niet.
En uiteindelijk zijn er ook nog mensen aan andere tafels gaan zitten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...