Terug naar overzicht
ik wou mijn zus als getuige vragen, ik heb een etentje bij ons thuis georganiseerd en als dessert heb ik appelstrudel gemaakt met ijs, ik heb een lang bord genomen en met chocolade op het bord " wil je mijn getuige zijn" geschreven met daarnaast een stukje appelstrudel en potje ijs.
Ik heb ook mijn zus gevraagd als mijn getuige.Aangezien mijn zus al een kindje heeft van 8maanden, wou ik het via haar dochtertje doen.Ik heb dan via internet een bodyke besteld,waar langs de voorkant het volgende opstond:Mama, wil jij meterke haar getuige zijn?En langs de achterkant stond: Dan zal ik bruidsmeisje zijn...Ze vond het fantastisch en zeer origineel.
Wij hebben het gedaan via een 'vacature getuige gezocht'... Ik had het op speciaal papier gedrukt en in een leuk envelopje gestoken!
Ik heb in een fotokader foto's van vroeger tot nu (van mij en mijn zus samen ) gekleefd en met koekjesletters de tekst wil je mijn getuige zijn erbij gekleefd.
Ik heb mijn getuige gevraagd met een fles champagne met een kousenbandje rond, ze had de 'subtiele' hint na een tijdje door :-)
Ik zoek zelf ook nog een origionele manier. Wat ik wel heb geweten bij goeie vrienden. Ze hebben 2 pennen laten graveren. Het kwam er op neer dat er op stond dat ze de pennen moesten meenemen op het gemeentehuis als getuige om te tekenen. Ze zijn getrouwd in de zomer en hebben deze afgegeven met kerst. Wel leuk idee.