Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Traiteur Leconte Oudenaarde: ervaringen?

13-9-2006 15:23:27
Hoi,

Iemand ervaring met traiteur Leconte in Oudenaarde? Al veel goeds over gehoord en lijkt mij ons zeer professioneel. Benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes,
B

Barbara
24-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2812

Ineke

Meld misbruik13-9-2006 18:32:59

Hey,

Wij zijn een aantal jaar terug naar een trouw geweest in t fabriekspand in roeselare en traiteur le conte zorgde daar voor het eten en het was SUPER lekker. Van de hapjes tot het dessert.

groetjes Ineke

julie
26-8-2006
 Meld misbruik18-9-2006 13:35:32

hallo,
wij zijn onlangs getrouwd in het Fabriekspand en ook bij ons zorgde traiteur leconte voor het eten en tafeldecoratie. Om het kort samen te vatten: het was PERFECT!!!
Je kan niet missen met hen: professioneel, hoogstaande kwaliteit van eten, speciale gerechten die toch iedereen lekker vind, verzorgd, personeel dat discreet en enorm begaan is, een receptie om u tegen te zeggen,dessertbuffet om duimen van af te likken,...
Zowel onze ouders en wijzelf worden nog steeds overstelpt met lof over het eten en dus traiteur leconte.
Ik zou het doen!

Julie

julie
26-8-2006
 Meld misbruik18-9-2006 13:35:33

hallo,
wij zijn onlangs getrouwd in het Fabriekspand en ook bij ons zorgde traiteur leconte voor het eten en tafeldecoratie. Om het kort samen te vatten: het was PERFECT!!!
Je kan niet missen met hen: professioneel, hoogstaande kwaliteit van eten, speciale gerechten die toch iedereen lekker vind, verzorgd, personeel dat discreet en enorm begaan is, een receptie om u tegen te zeggen,dessertbuffet om duimen van af te likken,...
Zowel onze ouders en wijzelf worden nog steeds overstelpt met lof over het eten en dus traiteur leconte.
Ik zou het doen!

Julie

Barbara
24-3-2007
 Meld misbruik20-9-2006 10:27:10

Hoi Julie,

Heel erg bedankt voor je reactie: dat was hetgene onze ouders nog eens moesten horen :o)Misschien nog 1 vraagje: hebben jullie een paar gerechtjes kunnen 'voorproeven' of was dat niet mogelijk? We gaan deze week definitief beslissen maar t zal hoogstwaarschijnlijk Leconte worden :o)

Groetjes,

Barbara

julie
26-8-2006
 Meld misbruik20-9-2006 11:56:56

Dag Barbara,

Neen, we hebben niet kunnen voorproeven omdat men steeds werkt met dagverse producten. Dit houdt in als je nu iets proeft dan krijg je bijvoorbeeld groenten die nu het best zijn terwijl er op de dag van het huwelijk misschien andere groenten bij geserveerd worden. Sommige mensen zijn dan ontgoocheld ,...
Maar ik zou zeggen: neem je ouders gerust mee. Ze worden zo ingepalmd door de professionele aanpak. Carine van Leconte is op alle vlakken geruststellend hoor, jullie zullen wel zien.
Als je gaat doe je dan de groetjes, we zijn op 26 augustus getrouwd?

Veel suk6

Julie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...