Terug naar overzicht
Zoek op facebook eens Lincey Maes op. Ben bij haar geweest. Super tevreden en prijs lag toch lager dan 500 euro hoor.Groetjes
ik clip ins gekocht. kostte mij 67 euro voor 2 pakketjes. proef gehad en supercontent. ze komen niet los.
ik heb ook clip ins. Ik was een 100 euro kwijt. Nu woensdag heb ik mijn proefkapsel, dus kan nog niet zeggen hoe het gaat zijn.
Ik had ook clip-ins..die mijn kapster dan in mijn haarkleur gekleurd heeft, dus je zag echt geen verschil. Ik heb voor mijn clip-ins 45 euro betaald (eerst dacht de kapster dat ze rond de 80 euro zouden zijn, maar uiteindelijk toch goedkoper wat een enorme meevaller was :D). En bijkomend voordeel: je haalt ze er na je trouw gewoon zelf uit..en je kunt ze hergebruiken wanneer je wil! Nu heb ik dus voor elk feestje waar ik naartoe wil mijn clip-ins voor een mooie bos haar :D! Wel belangrijk: zie dat je zeker clip-ins van echt mensenhaar neemt (anders kun je het niet krullen/stijlen want met syntetische haren dan zou het haar gewoon smelten).Ze blijven echt heeeel de dag zitten (en mijn schoonmoeder heeft zelfs even vastgehangen met haar armband in mijn haar toen ze mij een knuffel gaf...en alles bleef gewoon tip top zitten, dus echt een aanrader :D!).Voor een aantal foto's van het resultaat, hierbij de link naar onze trouwfoto's:https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4069924660674...
heylah ik heb ook extensions gehad (ongeveer 4 maanden ongeveer) en heb er ook bijna 500€ voor betaald. Het was vastgemaakt met waxjes.. en ben er eigenlijk héél tevreden van geweest... Het was natuurlijk een pak geld, maar wilde het al zolang en voor zo'n gelegenheid als je eigen trouw vond ik het het geld wel waard. Ben na de trouw ook op vakantie geweest en geen problemen mee gehad ofzo... Nu is het weer even wennen zo met korte haartjes maar wie weet...misschien ooit opnieuw zetten...Maar zoals de andere bruidjes hier al hebben vermeld , er zijn inderdaad een heel deel alternatieven zoals de clip-in! Dus bevraag je maar goed en dan kan je nog beslissen wat je wil doen