Nu Online
Momenteel zijn er 185 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kent iemand een goed dieet?

19-8-2012 14:43:06
Ik zou graag tegen volgend jaar op mijn huwelijk 7 kg afvallen, niet dat ik nu overgewicht ofzo heb maar ' door het goed leven ' de laatste jaren zijn er toch enkele kilo'tjes te veel aan !

Kent iemand een goed & gezond dieet?
1tje waarbij je je niet de ganse dag flauw voelt & hoofdpijn hebt & zeker niet één waarbij je constant alle calorietjes moet tellen zoals bij weight watchers...

Oja : voldoende beweging heb ik al ;-)

Jolien
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 673

tanja
27-9-2013
 Meld misbruik19-8-2012 15:27:57

Hoi Jolien

Zelf heb wil ik 10 kilo kwijt en ben nu 1,5 maand bezig met opletten en sporten en ben 3,3 kilo kwijt. Ik zit bij een sportschool en die heeft mij een dieet coach toegewezen dus ik heb verteld waar ik wat kilo's kwijt wil en hoeveel en hoesnel. Ook heb ik uitgelegd dat ik een emotie eter ben en dat ik vaak afval en dan weer aan kom.
Dit dieet is echt perfect voor mij! Je mag echt vrij veel eten alleen word er goed opgelet wanneer.
Als je wilt dan wil ik je best dit dieet doorsturen per e-mail!
Het is wel een dieet dat het langer duurt voordat de kilo's eraf zijn.
Maar het heeft natuurlijk ook een tijdje geduurd voordat de kilo's eraan waren!
Dus dit is volgens mij wel het beste dieet die ik ooit heb gevolgd.

Ik hoor het wel..

Groetjes Tanja

Sanne
13-9-2013
 Meld misbruik19-8-2012 15:40:02

De beste tip die ik je kan geven is een diëtiste. Ik ben langs die weg vorig jaar 10 kg afgevallen op 5 maanden tijd en die zijn er nog steeds af. Een diëtiste bekijkt samen met jou je eetpatroon, geeft tips om je lievelingsgerechten wat calorie-armer te maken en leert je nieuwe recepten kennen. Ik had ook zowat alle diëten al geprobeerd, maar uiteindelijk keer je toch terug naar je vaste eetpatroon, waardoor de kilo's er al snel weer aanvliegen. Bij een diëtiste volg je niet echt een dieet, maar krijg je inzicht in gezonde voeding.

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik19-8-2012 15:49:50

inderdaad Sanne;-) ik heb onlangs ook de beslissing genomen om naar een diëtiste te stappen en het verwonderde me enorm dat ik nog alles mag eten, maar dan met mate! heerlijk om te horen! ik heb er nu echt goeie moed in dat ik gezond kan eten, zodoende kan afvallen én op mijn gewicht blijven!! mijn broer heeft dat trouwens ook gedaan en is in een half jaar tijd 15 kilo vermagerd en nu, één jaar later, is hij nog altijd op gewicht!
veel succes alvast ;-)

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik19-8-2012 16:48:39

ik ben 12kg af dankzij herbalife! het zijn maaldtijdvervangers (2shakes per dag) en 1 gewone maaltijd, ik zit op men streefgewicht en schakel nu over naar 1shake en 2 maaltijden, en sport veel (beetjk e sportverslaafd zelfs :p ) en heb et op men gemak gedaan, +- maandje of 4, en voelde me altijd super! ik wou allang vermageren maar de trouw gaf de doorslag dit effectief te doen! weeg nu 60 en ben 1m66 dus prima zo

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik19-8-2012 17:26:39

Ik ben ook 10kg afgevallen met herbalife! Er zou nog 10kg afmogen, maar sinds mijn kindertijd ben ik al bezig met diëten en nu ben ik het een beetje beu. Maar volgend jaar start ik met goede moed terug met herbalife. Zeer content ervan!

Lies
20-7-2013
 Meld misbruik19-8-2012 18:08:10

@ Tanja, wil je jouw dieet eens doorsturen aub. Ik ben ook een emo-eter en op zoek naar een dieet dat ik wel volhoud. Mijn e-mailadres is liesdefoor@hotmail.com Thanks, Lies

Lore
18-5-2013
 Meld misbruik19-8-2012 18:46:04

Hoi Tanja, wil jij het dieet ook naar mij doorsturen? Het lijkt me echt iets voor mij! Ben nu op 2,5 maand 4 kilo kwijt.. Niet heel veel, maar puur door op mijn eten te letten en wat te sporten. Maar misschien staan in jouw dieet wel dingen in die ik nu nog over het hoofd zie. Alvast bedankt! Lorelaeremans@gmail.com

Ilse
13-10-2012
 Meld misbruik19-8-2012 20:17:04

Ik heb het Dukan-dieet gevolgd, en ben op korte tijd 5 kg afgevallen. Het houdt in dat je voornamelijk eiwitten moet eten, maar zonder shakes enzo. Het bestaat uit verschillende fases, de duur is afhankelijk van hoeveel gewicht je wilt verliezen. Het heeft onmiddellijk resultaat, na 1 week ben je al minstens 1 kg kwijt, waardoor je het heel goed kan volhouden!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik19-8-2012 20:34:49

Ik ben een tevreden weight watchers!

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik19-8-2012 21:47:36

Veel beweging en minder eten...zorg er voor dat je regelmatig met honger rondloopt, doet (gelukkig) geen pijn.
grtz www.discovideo.be

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik19-8-2012 22:28:07

Hey Tanja, wil je dat dieet ook naar mij doorsturen? Alvast bedankt! jessiemannaerts@hotmail.com
Groetjes
Agnes

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik19-8-2012 22:38:19

@DISCO: honger is niet goed! je moet juist iets eten tegen de honger dat komt, een stuk fruit of wat joghurt (mager) of een beschuitje, honger is echt niet goed, je lichaam slaat hetgene wat je dan gaat eten veel sneller op als vet, dus honger echt vermijden! verander je levensstijl! geen frisdranken, geen snoep, maar vers fruit, verse groenten, verse soep! geen blikjes! en vooral geen koffie of cola (ook cola light) cafeine is echt vochtophoudend, als je geen cellulite wil..

Jolien
24-8-2013
 Meld misbruik20-8-2012 6:40:29

Tanja, stuur het dieet maar door aub :-) : Jolien.desodt@hotmail.com
Ik denk dat ik dat dieet eens zal proberen.

Ik ben niet echt te vinden voor die shakes en dergelijke, al kan ik me wel voorstellen dat het een heel goed dieet is...

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik20-8-2012 8:30:56

Ik heb ook nog "gedukant" op 3-4maand was ik 10kg vermagerd en heb dit tot over 'n paar maandjes redelijk goed kunnen houden.
Nu heb ik opnieuw geprobeerd om wat af te vallen met Dukan, maar ben de dingen die ik mocht eten 'n beetje moe gegeten, dus lukt het mij niet meer.
Nu sport ik en let ik op m'n eten/Kcal. En vooral: veel water drinken, maar dat deed ik altijd al.
Je moet gewoon de verschillende dingen bekijken en doen wat het beste bij je past. De 1 is goed met WW, de ander met 'n diëtiste,...
Succes!

Jolien
24-8-2013
 Meld misbruik20-8-2012 8:57:40

Hehe, ik drink sowieso al heel veel water, zeker minimum 1,5 liter per dag, dus daarin ben ik wel goed bezig ;)!

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 10:52:35

Tanja, ik zou het ook wel eens willen zien. Misschien dat ik daarbij terug moed krijg om terug te beginnen.
jolien.robijns@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...