Nu Online
Momenteel zijn er 742 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

19-8-2012 21:43:22
Hallooo,

Wij zijn al eens aan het uitkijken waar we zouden willen gaan op huwelijksreis.
We hadden steeds in gedachten om een weekje safari te doen in Kenia met daarop dan gevolgd een weekje rust in Zanzibar. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee??

Maar nu hebben we ook onze zinnen gezet op de Malediven. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vindt enkel strandvakanties... Is er ook iets waarmee je de Malediven kunt combineren, zoals Kenia + Zanzibar, of is het enkel platte rust :)

Alvast bedankt!!

x Deborah

Deborah
20-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 858

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik19-8-2012 22:41:52

Ik denk dat de malediven eerder platte rust zal zijn met heel veel luxe, kijk eens op internet of daar veel cultuur is, en op websites waar mensen schrijven die er al eens geweest zijn

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik20-8-2012 10:01:25

Wij zijn pas een weekje in kenia geweest voor mijn werk. Een safari is echt een unieke ervaring en ik raad het iedereen aan om eens te doen! Bovendien slaap je ook nog eens in van die leuke lodges. Van parken zou ik echt het Masai Mara park en amboselli aanbevelen. Wij zijn niet tot masai mara geraakt, maar een collega was er geweest en heeft echt veel gezien. Waaronder ook de grote trek van de gnoes :) Wij hebben ons beperkt tot 3 dagen tsavo east +amboselli, ook best mooi hoor :)

Linda
25-5-2013
 Meld misbruik20-8-2012 11:01:23

Mijn broer en schoonzus hebben een safari en zanzibar gedaan en mijn schoonzus is nog steeds niet erg te spreken over die reis. Ze sliepen in tenten tijdens de safari en ze had enorm veel schrik van beestjes (insecten ed). Dus gans de safari heeft ze amper geslapen...

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-8-2012 11:02:27

Je kan de Malediven combineren met Sri Lanka.

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 22:54:48

sri lanka! daar gaan wij naartoe, maar ik denk dat we nu al tijd te kort zullen hebben om alles te zien wat we willen.... je kan ook van sri lanka naar de malediven gaan idd, maar dat is nogal duur! doen we dus niet..

Deborah
20-9-2013
 Meld misbruik21-8-2012 14:30:45

Dank je wel voor jullie reacties.
We hebben inderdaad een combinatie gevonden van sri lanka met dubai en de malediven... Komt natuurlijk duur uit, die 3 samen... We zien wel hoe of wat... We hebben nog tijd :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums