Terug naar overzicht
Ik denk dat de malediven eerder platte rust zal zijn met heel veel luxe, kijk eens op internet of daar veel cultuur is, en op websites waar mensen schrijven die er al eens geweest zijn
Wij zijn pas een weekje in kenia geweest voor mijn werk. Een safari is echt een unieke ervaring en ik raad het iedereen aan om eens te doen! Bovendien slaap je ook nog eens in van die leuke lodges. Van parken zou ik echt het Masai Mara park en amboselli aanbevelen. Wij zijn niet tot masai mara geraakt, maar een collega was er geweest en heeft echt veel gezien. Waaronder ook de grote trek van de gnoes :) Wij hebben ons beperkt tot 3 dagen tsavo east +amboselli, ook best mooi hoor :)
Mijn broer en schoonzus hebben een safari en zanzibar gedaan en mijn schoonzus is nog steeds niet erg te spreken over die reis. Ze sliepen in tenten tijdens de safari en ze had enorm veel schrik van beestjes (insecten ed). Dus gans de safari heeft ze amper geslapen...
Je kan de Malediven combineren met Sri Lanka.
sri lanka! daar gaan wij naartoe, maar ik denk dat we nu al tijd te kort zullen hebben om alles te zien wat we willen.... je kan ook van sri lanka naar de malediven gaan idd, maar dat is nogal duur! doen we dus niet..
Dank je wel voor jullie reacties.We hebben inderdaad een combinatie gevonden van sri lanka met dubai en de malediven... Komt natuurlijk duur uit, die 3 samen... We zien wel hoe of wat... We hebben nog tijd :)