Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sweet Table

20-8-2012 0:10:31
Hey Bruiden & Bruidegommen in spé
In mijn geval niet helemaal huwelijksgerelateerd, maar is misschien ook een leuk idee voor jullie!
Vandaag heb ik mijn babyborrel gehad, en na wat zoeken, gespeel met de datum en heel wat gedonder bij feestzalen, kwam ik bij Cups'n'Cakes terecht die voor mij een heuse Sweet Table in elkaar hadden gestoken.
Ze hebben zich helemaal geïnspireerd op de geboortekaartjes van mijn jongste zoon en daar allerlei hapjes bij gemaakt (allemaal zoets/desserten). De smaken mocht ik zelf mee kiezen. Helemaal op maat én (ook belangrijk) zeer betaalbaar.
Dit was het resultaat:
Lijkt me leuk voor aanstaande echtgenoten die een leuk, origineel dessertenbuffet zoeken helemaal aangepast aan hun thema/stijl etc of als hapjes op een trouwfuif.
Ondanks de hele temperaturen van vandaag bleef alles mooi in onze tent en waren alle gasten onder de indruk. Een echte aanrader dus. Meer info: www.cupsncakes.be
Vele groetjes
Jessica
GlitGlam

Jessica

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 867

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 10:56:59

Wauw, heel mooi!

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik20-8-2012 11:45:57

Inderdaad heel mooi.
'k Heb de link opgeslagen. Je weet maar nooit.

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 13:11:15

Idem hier:)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...