Terug naar overzicht
helemaal mee eens! ons bruidsmeisje haar jurkje komt ook van daar. Wij hebben het wel online besteld omdat de mama het niet zag zitten voor dat eind te rijden maar we zijn dan wel met zen tweetjes gaan kijken welk jurkje we het mooist vonden en hebben dat dan besteld. Prima service en die mini kledingzak is zoooo schattig!
Het is inderdaad een aanrader :) In de familie hebben we 5 jongens die gekleed moesten worden, waardoor ik er 4 keer naartoe gegaan ben. Het viel me telkens op dat die dames die daar werken over een serieuze portie geduld beschikken! Twee keer was het daar super druk, maar dat was aan hen absoluut niet te merken. Ze namen echt de tijd om ons rustig verder te helpen :)En de prijzen vielen inderdaad ook heel goed mee ;)
Ja, die kledingzak...gelijk een 'echte'!!! :-)In een andere winkel sprak een verkoopster er ons over aan dat we niet 'van daar' waren...en dan zei ze oh, komen jullie helemaal uit België naar hier voor die winkel?Inderdaad ja...:-) maar het was het echt waard!De verkoopsters zijn super vriendelijk vind ik!!groetjes!
Wij hebben daar ook alles gekocht. Super vriendelijk en goedkoop!
Ik bestelde mijn zoon zijn kostuum daar online. zéér snel geleverd! en goedkoop!niet de beste kwaliteit, maar hé, uiteindelijk doen ze dat maar 1 keer aan. ook positieve beoordeling dus van mijn kant!
ja, de kostuumpjes heb ik enkel zien hangen...ben niet van dicht gaan kijken :-)het was vooral een zoektocht naar een mini prinsessenjurk...natuuuuurlijk had ze haar oog laten vallen op zo een barbieroze kleedje...'IK WIL DIEEEE'...eum neen...de grote prinses is ook wit...'ah ok...een wit dan...' zo gelachen daar in die winkel!!!groetjes!
de kostuumpjes vind ik persoonlijk duur voor wat ze zijn. in de 'marokkanen winkels' vind je hetzelfde merk voor een pak minder. maar ze zijn wel suuuper schattig.:-D ik vind het wel spijtig dat ze weinig gekleurde kleedjes hebben, ik wou eigenlijk iets niet wit ( ook niet roos :-p) maar dan was het op bestelling en dat risico vond ik te groot dan.anekdote hier: ik had bij eht witte kleedje een turquoise bolero gekocht. Bruidskindje was alles aan het passen en de bolero wou ze niet aan doen want prinsesjes dragen geen trui!
hihi :-) die kinderen zijn zo grappig é :-)nu hingen er ook rode kleedjes dacht ik...heb toch wat kleuren gezien, maar wij hebben vooral naar de witte en de ivoorkleurige gekeken :-)
Hebben ze ook kleedjes voor baby's ? Ons bruidkindje gaat namelijk nog maar 11maand zijn tegen onze trouw
Ik denk het wel, kijk anders even op de website ;)