Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfels

20-8-2012 9:00:54
Zoals jullie het in het onderwerp kunnen lezen, ik heb twijfels!!!
Ik zie mijn vriend graag, doodgraag, maar weet niet zeker of het wel DE man is :s :s
Zijn er nog bruidjes in spé die soms met deze gevoelens kampen?
Weet echt niet meer wat ik moet doen...

Stephanie
16-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 971

Julie
1-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 9:14:47

Ik denk dat de twijfels normaal zijn. Het is een grote stap.
DE man, daar geloof ik niet in. Graag zien, wederzijds respect en rust vinden bij elkaar is het belangrijkste!
Als je u goed voelt bij uw partner, hij u nog steeds aan het lachen brengt, en je hem mist als hij niet bij jou is, of je jezelf betrapt dat je vaak aan hem denkt... dan zit het goed!
Voor een huwelijk moet je echt uw hart volgen, en volgens mij begint uw verstand te twijfelen door de zenuwen!

Patrick

Meld misbruik20-8-2012 9:48:51

@Julie, heel mooi verwoord en oprecht, een beter antwoord is er waarschijnlijk niet, dus Stephanie, geloof dus niet in DE man, maar in al de rest.
Succes

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik20-8-2012 11:25:56

Als je hem doodgraag ziet, zou ik toch niet twijfelen. Trouwen is een hele grote stap. Sommige krijgen dan het gevoel dat ze geen vrijheid meer hebben, dat je dan voor goed vast zit aan je partner. Maar uiteindelijk blijft alles toch hetzelfde dan voor je trouwt. Als jullie relatie goed zit dan zou ik u toch geen zorgen maken. Niemand kan in de toekomst kijken en zeker ben je nooit. Je kan alleen maar je gevoel van dit moment volgen.

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik20-8-2012 16:22:59

Hey Stephanie,

Wees gerust, je bent echt niet de enige hoor. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik twijfelde. Ik vroeg me ook steeds af of hij nu DE man van mijn leven was en of ik hem wel graag genoeg zag en zo voorts. Ik stond onder heel erg veel stress en als ik daar nu op terug kijk dan zou ik mezelf wel voor de kop kunnen slaan. Hoe kon ik dat nu denken van mijn ventje?
Ik hou zielsveel van hem en zie me echt met geen enkele andere man oud worden. Hij is altijd als ik hem nodig heb, hij troost me als het nodig is.Hij is mijn maatje, mijn beste vriend, die waar ik tegen kan zagen en klagen. Hij is mijn leven! Hij is gewoon ik! Wij zijn samen 1 en dat is al jaren zo.
Ik kan zelfs zeggen dat trouwen het beste was wat we ooit hebben gedaan. Onze relatie is er nog beter en nog hechter door geworden dan voordien. Ik zou het echt iedereen aanraden.
Je zegt zelf dat je hem doodgraag ziet, dan mag je niet twijfelen meid. De zenuwen nu van je over en dat is echt niet meer dan normaal hoor. Maak je geen zorgen en luister naar wat je hartje je ingeeft. Het is zoals de dames hier ook al zeggen: liefde, wederzijds respect daar gaat het om in een huwelijk. En jullie zijn al tot punt gekomen dus dat wil zeggen dat je hartje er klaar voor is en weesw gerust, je verstand volgt wel hoor.
Maar, zoals Silke ook zegt, je kan nooit inde toekomst kijken en dat kunnen wij ook niet. Ik weet ook niet hoe het hier binnen pak weg 10 jaar gaat zijn he? Dat is het risico dat elk bruidje en gommetje neemt in het leven he. Stel jezelf de vraag wat je ventje nu voor jou op dit moment betekent en hou daar aan vast en zet de rest uit de gedachten. Hou je van hem? Mis je hem als hij weg is? Zie je jezelf thuis komen nu in een huis waar hij niet meer is? Zou je het niet missen als je zijn sokken moet wegdoen of hij weer de bril laat omhoog staan? Zou je zijn sterke armen om je heen niet missen als je verdrietig bent en zijn troostende kusje op je voorhoofd dan? Wel als je ja op dit alles zegt dan moet je er voor gaan en gewoon gaan genieten van je voorbereidingen en van jullie mooie dag samen!

Veel succes!!!

Groetjes Sophie

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik20-8-2012 17:17:08

IK TWIJFEL GEEN SECONDE.....van de eerste blik,wist ik het dat is de ware...en hij dacht net hetzelfde....we hadden een date,met een JA gevoel,we hebben elkaar hier op internet,fb leren kennen op 1 07 2010 en hadden pas afgesproken 17 08 2010,er groeide een zielsliefde....

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik20-8-2012 18:14:41

@Ilse: Ik denk nu eerlijk gezegd niet dat dit berichtje Stephanie gaat helpen. Integendeel, ik denk dat je haar nu nog meer twijfels zal bezorgen. Superleuk voor jou dat jij je zielsverwant gevonden hebt maar stress doet heel wat met een mens en dat heb je niet zelf in de hand. Ik twijfelde ook door de stress, en het is de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb!! En ja ik heb ook het gevoel dat mijn ventje mijn zielsverwant is. Maar we zijn er hier toch allemaal om elkaar te steunen dacht ik?

Groetjes Sophie

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik20-8-2012 19:46:06

Sophie heeft gelijk. Stephanie laat hier een berichtje achter omdat ze wat steun, troostende woorden nodig heeft. Het is niet de bedoeling om haar nog meer te doen laten twijfelen.
Ilse heeft dit misschien niet echt slecht bedoelt, ik weet dat wel, maar zoiets zet je hier beter niet want dat helpt haar echt niet verder. Ik ben blij voor u dat je niet twijfelt en dat het zo goed zit tussen jullie maar je kan dit ook op een andere manier aanbrengen maar goed;) Ik hoop dat de andere berichtjes haar wel geholpen hebben en dat is het belangrijkste. :)

Ik wil toch nog één ding zeggen tegen Stephanie; Tegenwoordig kan je nog moeilijk spreken over 'de man' en 'de ware'. Het is altijd afwachten wat de toekomst zegt. Maar als je hem echt graag ziet en je het gevoel hebt dat je nog moeilijk zonder hem kunt.. ga er dan volledig voor meid!!

Stephanie
16-8-2013
 Meld misbruik21-8-2012 8:21:55

Eerst en vooral: WAW Sophie, je woorden hebben een traan bij me losgebracht! En ik ben is gaan denken, hoe zou ik me voelen als hij niet thuis op me wacht na een lange werkdag, als hij er niet is als ik me slecht voel, zijn lieve woorden, zijn humor, ...
Ik zou hem echt doodmissen!!!
Dus merci voor jullie lieve woorden, ik heb er héél veel aan gehad

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik21-8-2012 9:24:22

Hey Stephanie,

Ik ben echt blij dat je er wat aan gehad hebt. Het feit dat je dat zo zegt geeft mij toch wel het gevoel dat al die twijfels met de noorderzon verdwenen zijn en daar ben ik heel erg blij om!!! Ga er gewoon voor meid!!
Nog heel erg veel succes en geniet er nog van!!

Groetjes Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...