Terug naar overzicht
Fijn verslagje!Proficiat met jullie huwelijk en we duimen mee dat jullie geen 4-5 jaar op dat ukje moeten wachten en het al veel sneller in jullie armen mogen sluiten! :-)
Oh geweldig verslagje!!Het zal zeker een fantastisch mooie dag geweest zijn voor jullie!Krijgen we ook nog een foto te zien? :-) want ik denk dat jullie er allebei wel heel goed zullen uitgezien hebben!Heel veel succes ook met de adoptieprocedure...geduld is de boodschap, ik hoop voor jullie dat het vlot mag verlopen!!Veel geluk in de toekomst!groetjesSandra
Dikke proficiat!!Na het lezen van je verslagje kon ik maar 1 ding denken, hopelijk krijgen jullie snel een kindje, bij gelukkige mensen, hoort een gelukkig kindje!!Veel succes!!
Een heeeeele dikke proficiat! Ben ook benieuwd naar (een) fotootje(s), want volgens mij waren jullie echt prachtig! Het klinkt alvast echt onvergetelijk aan jullie verslagje te lezen!En hopelijk mogen jullie je liefde snel bezegelen met een klein lief wondertje! Ik duim heel hard mee!Lieve groetjesChantal
Zo'n mooie trouwdag dat jullie gehad hebben ! Proficat met jullie huwelijk en veel succes met de adoptieprocedure !Groetjes,Jennifer
Ooooh :D Wat leuk allemaal! Dat is wel super zeker, eindelijk "mijn man" kunnen zeggen?Ik moet nog heel eventjes wachten.En wat een leuk nieuws van jullie adoptieprocedure! Hopelijk gaat het een beetje vooruit en moeten jullie toch niet té lang wachten!
Oh super!!Klinkt als zo'n relaxte overheerlijke mooie huwelijksdag!Leuk te horen dat 2 weken Bali fantastisch is (ook onze huwelijksreis!).Toch even kropje in de keel bij het lezen van het adoptiekindje!Echt fantastisch! Ik hoop voor jullie dat je niet zo lang hoeft te wachten...
Beste Joeri en Romain Zo te lezen was je trouwdag echt af!!!!!!Zoals jullie het hadden ingedachten.Nu ga ik duimen dat jullie grootste wens ook in vervulling zal gaan....Geniet ondertussen van elkaar!!!Frida
Proficiat en heel veel geluk gewenst!Zo te lezen was het een fantastische dag!Succes met de adoptieprocedure en hopelijk moeten jullie minder lang wachten dan de 4-5j...Groetjes
Waauw proficiat!!!Succes met de adoptie!Groetjes
Super mooi verslagje! Het klinkt als een perfecte dag met veel .Geniet nog lang na van jullie huwelijk en huwelijksreis!Alvast veel succes met de adoptie.Groetjes
jeeej proficiat!
Klinkt als een super dagje!! Een dikke proficiat! Geniet nog maar lang na en veel succes met de adoptie! Nog veel geluk samen in de toekomst!
Amai, leuk verslagje van ongetwijfeld een leuke dag!!Ik duim dat alles vlotter zal gaan en dat jullie snel een kindje in jullie huis rond lopen hebben!Ook ik zou wel eens wat foto's willen zien :-)Groetjes en heel veel geluk samen!!
Op de foto's is het nog effe wachten vrees ik. Volgende week of de week nadien :-)
Super!Ook de adoptieprocedure gestart... het is iets anders dan 9maanden wachten, maar de vreugde zal minstens even groot zijn!Veel succes en hopelijk tot gauw!
Een dikke proficiat!!!! We wachten op de foto's :)In elk geval nog veel geluk samen en hopelijk gaat jullie grote wens snel in vervulling. groetjesNancy
kwam per ongeluk bij u terecht en herinnerde mij dat ik bij u trouw ontzettend benieuwd was naar u fotoootjes.Stiekem ben ik dit nu nog steeds :)Groetjes sarah