Terug naar overzicht
Hey Lynn,Wij hebben vorig jaar eveneens een vrijzinnige ceremonie gedaan in onze feestzaal. Ik herken je verhaal dat de mensen vd feestzaal wel alles willen klaarzetten, maar tegen een fameuze prijs. We hebben daar wel voor geopteerd uiteindelijk. Een ceremoniemeester/weddingplanner zal je vermoedelijk duurder uitkomen... Een andere optie is om het zelf te doen (als je daar de tijd voor hebt) of om iemand van je familie of vrienden af te vaardigen om dit te doen. Ik heb dit ook al verschillende keren voor vriendinnen gedaan die in de kerk trouwden. Ik ben zelf eerder voor een eenvoudige en sobere decoratie te vinden (niet veel werk dus :)). Een bloemstukje op het "altaar" en witte klapstoeltjes (die waren al aanwezig op de feestlocatie), en de rest komt van het koppel en alle aanwezigen. Less is more! Ik had zeker niet de indruk dat er dingen ontbraken, zo'n setting behoeft naar mijn mening niet veel inkleding.
Dag Lynn,Ik ben Kim Van der Heyden.De diensten van een weddingplanner hoeven zeker niet altijd duurder te zijn. Doordat wij dagelijks ons netwerk van leveranciers uitbreiden, weten we ook aan welk adres we moeten aankloppen voor de prijs-kwalitatief beste condities voor onze bruidsparen. Groetjes, Kim