Terug naar overzicht
Hallo Katrien, Wat een leuke datum... Geef je even de link door waar jij je stickers hebt aangekocht?
Hey Lore, ja eh leuke datum :) http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570&_nkw=I+do+sticker&_sacat=See-All-Categoriesvoila ze.
hihi idd een leuke datum!! op mijn verjaardag en een weekje na onze trouw! Goed gekozen dames! En ik vind zo'n stickers ook heel leuk. :)
HIHI, hoe ver staan jullie al?
Redelijk goed op schema denk ik. De belangrijkste zaken liggen vast en nu valt het plannen even stil maar binnen een maandje vliegen we er terug in. Echt veel kan je nog niet doen he buiten alles vastleggen enzo. Maar daar zal wel rap verandering in komen. Eens we terug aan het voorbereiden zijn, zal de dag er ook wel snel zijn. En bij jullie? ;) Vlot het een beetje?
whoehoe, veel 11 mei bruidjes!!
En hier is er nog eentje :-) We zijn talrijk!
ZO leuk hihi :)Bij ons ligt de zaal het gemeentehuis de kerk en de fotograaf al vast, 6 september mag ik gaan kijken voor mijn kleed, kweet niet of dat al goed is of niet :(
Dat is al heel goed! Dat zijn de dingen waar je het snelste bij moet zijn he. Wij hebben ons vervoer ook al vastgelegd. De DJ nemen we normaal van de zaal zelf, we moeten dit alleen nog bevestigen. Mijn kleed heb ik ook al besteld maar voor de rest staan we even ver dan u hoor.Geniet er van op 6 september. Het is echt leuk om al die kleedjes te mogen passen hehe!! :)
Off topic, maar goed: jullie zijn al zo goed gevorderd zie ik, lieve 11/5-bruidjes..., enige tips om een fotograaf te vinden? Onze zaal ligt in Orsmael (nabij Sint-Truiden). Ik neem aan dat we best iemand nemen uit die regio om wat te besparen op vervoerskosten? Of niet?Dus als jullie een leuk iemand gevonden hebben (liefst iemand die jullie aangeraden werd door een nabije kennis), I'm curious!@Katrien, ik heb op een weekje tijd een afspraak kunnen maken voor kleedjes te passen- nl bij Moderna nabij Schepdaal (pajottenland, op de ninoofse steenweg). Dus als je niet kan wachten ;-) daar zijn ze blijkbaar flexiebel! Anyway ik denk dat ik zowieso ga wachten op oktober om de défilés te zien van de 2013 kleedjes... maar ik stress omdat dat toch al laat word vind ik :p Dus 6/9 lijkt me prima, no worries!En ON topic (eindelijk ;-))Tof idee voor de stickers aan e-bay had ik niet eens gedacht!!! Raar he dat ze daar ook "nieuwe" spullen verkopen? Ik dacht dat dat enkel voor 2de hands was!
Ja dacht ik ook maar ze hebben daar dus ook nieuwe spullen echt tevreden!Je moet eens kijken bij forum en dan fotograaf daar vind je heel wat informatie over fotograven :)
Wij staan ook ongeveer zover als Silke. De belangrijkste dingen liggen vast, mijn kleed heb ik ook al wel besteld. Van fotograaf hebben wij Jef Celen. Zijn stijl spreekt ons erg aan. Hij is uit het Leuvense, maar wij zijn van de Kempen en hij doet regelmatig verplaatsingen, hij vraagt €50 kilometervergoeding. Je kan altijd eens op zijn site kijken. Verder heb ik ook al goede dingen gehoord over Ronny Wertelaers uit Hasselt.Kleedjesjacht is superleuk! Geniet er dus maar van!Merci trouwens nog voor de link, ook eens bekijken :-)