TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kristel
8-7-2006
|
13-9-2006 22:34:34
hallo, ik ben in juli getrouwd en heb ook mijn trouwkleed bij Farah love gekocht. ik heb zoiets in die aard ook meegemaakt. de buit was binnen hé voor hen... en het was altijd dat snel passen. op een dag is m'n zus meegegaan om haar mening te geven en ze vond dat er nog iets onbrak... 1) mijn BH paste niet bij het kleed, ze konden me dat ook toch zeggen. Volgens mijn zus moest er een stola bij enzo... zoals mijn man nu zegt de buit was binnen de dag je een voorschot gegeven had. En Farah love heeft ook enorm druk maar dan moeten ze maar zeggen we nemen geen klanten meer aan zodoende dat we alles terug in de puntjes hebben.... maar ik wens je veel succes bij je huwelijk en je zult stralen... veel succes
|
|
Evelien
8-9-2007
|
14-9-2006 9:00:34
Amaai! Is echt wel grof! Ik moet nog beginnen zoeken naar m'n droomjurk, maar hou al m'n hart vast als ik dit hier lees. 'k Ben wel niet van de streek dus Farah Love zal ik zowiezo niet binnen gaan. 'k Wens je een schitterende trouw toe!
|
|
Skiwi
13-5-2006
|
14-9-2006 10:15:45
wij waren naar het bruidsparadijs in kapellen geweest.
op zaterdagochtend, zonder afspraak en na even wachten konden we daar zelf passen. We mochten onze tijd nemen zoveel als we wildne.. die madam is steeds bij ons gebleven terwijl wij zelf geen afspraak hadden ..
we hebben daar ongeveer 1u-1.5u bezig geweest en dat mocht zelf nog langer van die madam!!
het is daar echt wel een aanrader .. natuurlijk hadden we dan nog wel niets betaald .. hoe het daarna afloopt weet ik niet aangezien we gewoon gaan passen zijn welk model me staat en dan heeft ons ma het daarna zelf gemaakt.
groetjes Mieke 13/05/06
|
|
Anneleen
5-8-2006
|
14-9-2006 16:04:52
Ik heb mijn kleed ook bij Farah Love gekocht, maar ik ben er niet echt ontevreden over. Ik had ook wel de indruk dat het er allemaal wat sneller moest gaan dan in een "klassieke" bruidswinkel, maar ik stoorde me daar niet echt aan. De prijs is dan ook véél lager dan in die andere winkels, dan neem je de iets "mindere" service er wel bij.
Problemen met de levering en het niet nakomen van afspraken heb ik wel niet gehad, als je dat overkomt, heb je wel recht om boos te zijn natuurlijk.
Geniet in ieder geval van je dag!
Groetje, Anneleen
|
|
Marlies
20-12-2007
|
15-9-2006 16:56:55
Een belangrijk vraagje: hoe is je kleed zelf? Is het zoals je het besteld had? Zie je er nog je droomkleedje in?
|
|
Elke
25-3-2006
|
16-9-2006 16:04:27
Heb mijn kleed ook daar gekocht. Op aanraden van deze site trouwens. En vind het spijtig te lezen dat je niet tevreden bent over Farah Love, ik was in de wolken over deze winkel!Ze hebben het er enorm druk en een strak schema, als je dan iets verandert aan een afspraak, dan verliezen ze al iets uit het oog. Dat gevoel had ik direct dus ik belde altijd eens voor ik thuis vertrok. Ik was al content dat ik een winkel had gevonden waar je geen fortuinen moest uitgeven voor een jurk en accessoires dus maakte mij daar niet druk in. Maar ik heb nooit de indruk gehad dat ze dachten 'de buit is binnen dus...' Integendeel!
Groetjes! Elke 25/03/06
|
|
Wim
|
23-9-2006 12:51:13
Hoi beste trouwers!! Ik ben Wim Demaere, een student Fotografie (laatstejaars) aan het KDG Antwerpen en heb deze week de opdracht gekregen, een huwelijk te fotograferen... Voor mij is dit een moeilijke opdracht gezien het hoogseizoen voorbij is, en ik slechts 8 weken krijg om dit te klaren...
Waarom zouden jullie een student nemen als fotograaf, of als extra?
1) IK WERK VOLLEDIG GRATIS!!!! 2) Dit is mijn vierde en laatste jaar fotografie en heb met deze dus wél genoeg ervaring. 3) Ik maak voor jullie een fantastisch album, zoals jullie het wensen! .. Wat wil je nog meer?!
De enige vereiste is, dat ik dus werkelijk vanaan start tot einde kan fotograferen!! Interesse? Niet twijfelen, je helpt mij uit de nood, en het kan jullie misschien wel hééél vééél geld sparen!!
03/322 45 39 of 04/73 66 55 98 dag en nacht bereikbaar!!
WDpictures@skynet.be is ook eventueel mogelijk!
Groetjes Wim
|
|
Jennifer
12-5-2007
|
27-1-2007 17:45:35
k Heb bij Farah Love ook mijn kleed besteld en hoop dat het zoals bij Marleen, niet zo negatief moet aflopen! k Laat jullie nog iets weten. k Moet op 3 april men 1 ste pasbeurt hebben. Groetjes, Jennifer
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|