Terug naar overzicht
oooo zalig!
Super fijn!
Leuk! Veel plezier alvast
Ooh Bali, schitterende locatie! Het komt serieus dichterbij voor jullie! Spannend!! Geniet nog van alle voorbereidingen... van jullie mooiste dag & van jullie huwelijksreis!!
Oooh leuk!Wanneer vertrekken jullie?Wij gaan twee weekjes naar Bali in oktober! :-)
Waw, prachtige huwelijksreis! De zomer zal voor jullie dus nog een beetje langer duren :-)
@Silke: de maandag na onze trouw en dan 10 dagen. en jullie?
Hoi! Toevallig zijn wij vandaag gaan informeren voor onze huwelijksreis voor volgend jaar en toevallig zijn wij ook helemaal verkocht voor Bali! tips zijn wel altijd welkom want we hebben hier een aantal boeken liggen en kunnen totaal geen keuzes maken.. Dachten eerst een weekje rond te reizen en dan een verlening voor 3 nachten met een hotelletje met privézwembad en een totale honeymoonpackage. Wat doen jullie? En via welke organisatie hebben jullie geboekt?Groetjes en veel plezier in Bali!
Keileuk!!Wij moeten nog tien daagjes wachten. Ik zal zeeeekerr enkele tips mailen als we terug thuis zijn :D. Wij zitten nl ook in Nusa Dua. Is het uiteindelijk het St-Regis geworden?En ik zie dat je mijn raad hebt opgevolgd in verband met de dag van afreis (maandag ipv zondag) :)?Nog veel plezier! Het wordt sowieso een supervakantie ;-).Lieve groetjes,Katrien
@Katrien:oeh tips zijn altijd welkom!nee het is uiteindelijk nusa sua beach hotel geworden, ik vond het prijsverschil met de st regis gigantisch groot. In ubud zitten we in pita maha hotel dinges voor die maandag, tja het werk wou meewerken ;-) enige wat ik nog spijtig vind is dat ik dan de dag nadien meteen moet gaan werken :-( ok tis dan wel een korte week maar tochk heb trouwens mss nog een tip die ik wel kan doorgeven ( gekregen van hr), als je veel uitstapjes doet, investeren in een goedkope sarong, dan moet je niet van die gemeenschapelijke sarongs aandoen, naart schijnt kunnen die nogal vies zijn ;-) dat is dus ook voor de mannen@Lien: wij hebben geboekt via het reisbureau zelf maar op basis van het go bali boekje. ik vond dat een verschrikkelijk moeilijk boekje om te kiezen, heb dat zeker 10 keer gelezen.wij hebben bewust niet voor een rondreis gekozen, gewoon om ook wat tijd met elkaar door te brengen en dan een stuk of 3 a 4 uitstapjes te doen, prive op ons gemak met een gids wel. ik ga ook nog proberen te regelen via het reisbureau voor een fotoshoot op het strand, hopelijk lukt dat
Wij vertrekken op woensdag een week na de trouw. We zullen elkaar nietkruisen dan! ;-)
Wij trekken een weekje rond. We verblijven in 3 hotelletjes in die week en hebben onze prive gids mee die tevens de chauffeur is. We bezoeken dan elke dag vanalles, gaan plaatselijke restaurantjes doen,... Dan hebben wij nog een weekje strandvakantie In Sanur in het Bali Hyatt hotel. We wilden eerst nog weelje in grand hyatt in nusa dua, maar dit deed de prijs enorm stijgen. Wij hebben gewoon alles via reisbureau besproken en voorstel van programma doorgegeven van wat we ongeveer wilen zien en zij staken alles in elkaar.
wij vertrekken maandag na de trouw. Doen op ons eentje een rondreis: 2 nachten pemuteran om te snorkelen, Lovina 2 nachten voor de dolfijnen, 3 nachten ubud en dan uitblazen op sanur voor nog 4 nachten :) ik kijk er alleszins naar uit :)
Bali had ik ook graag gedaan... Maar toekomstige hubby wou niet meewerken... :)Wij trekken dan de maandag na onze trouw voor 2 weekjes naar Turkije...