Terug naar overzicht
Dag Vicky, Wij hebben onze kaars besteld bij de Kaarskesprocessie in Lummen en waren daar heel tevreden van. Veel keuze, heel vriendelijke mensen en ook van de kaars op zich zijn we heel tevreden. Groetjes
wij waren heel tevreden van de kaarsengieterij in Brugge, Sint-Salvatorkerkhof
Super tevreden over Magis in Viersel. Heel creatieve moderne kaarsen!
Wij hebben de onze gewoon in het pastoraal centrum gekocht hier in Hasselt. Die waren het goedkoopste en ook mooi.
ik heb mijn huwelijkskaars bij Bondoline in de Kloosterstraat in Ekeren gekocht, ik zocht een gewone niet te klassieke maar ook een niet te moderne huwelijkskaars met onze naam op en datum en nergens vond ik er een of toch geen betaalbare ( 90 euro vind ik overdreven). Bij Bondoline ben ik amper 15 euro kwijt voor de kaars die prfect men goesting is en een normale prijs .alsook de bruidssuiker om uit te delen op school als ook e geschenken voor onze ouders broers en getuigen komen van BONDOLINE .dat madammeke is superlief en vriendelijk en niets is haar teveel.Ik zou zeggen allen daar heen!
Hoi,wij zijn ook naar Magis is Viersel (Zandhoven) geweest. Heel vriendelijke dame! Ze overloopt met jou de opties die er zijn en hoe je het eventueel kan doen. Bij ons komt bv de hartjeslijn van onze uitnodiging erop en ook in die kleur hebben we steentjes kunnen kiezen om te vullen.GroetjesKarolien
Hey,de onze hebben we besteld via http://www.lichtbries.be/ ze is werkelijk prachtig! Groetjes,j
Wij hebben onze kaars besteld bij De Kaarsengieterij in Brugge (Sint-Salvatorskerkhof) en ik ben toch heel tevreden. Ben er goed ontvangen geweest en die meneer neemt echt de tijd om samen met jou tot een mooie kaars te komen.
Ik heb mijn kaars van bij Ateljee Lalyboo in Meise (http://www.ateljee-lalyboo.be/). Je moet de kaars wel zelf gaan afhalen, maar ik ben wel heel tevreden met de service en het resultaat :)
Ik vind het ook moeilijk..wij zijn op zoek naar een huwelijkskaars in kubus vorm en op een steentje....maar het is precies moeilijker te vinden dan ik dacht.
in de roze patio in sint-niklaas hebben ze allerlei vormen en kleuren ook. heel mooie kaarsen daar
Heb de onze besteld op brianto.tevreden! heb natuurlijk nog niet getest of ze brandt
Ik heb ooit een kaars besteld bij www.jokakaarsen.be Heb er wel een tijdje op moeten wachten toen maar met nog 2 maanden te gaan zal dat zeker lukken hé!!Was ook erg goed verpakt voor de verzending!
Wij hebben onze kaars gekocht bij de Clarissen in Turnhout,die nonnekes zijn gekend voor hun wassen beelden en kaarsenen we hebben een uitnodiging afgegeven en ze verwerkten dan het patroon van de uitnodiging in de kaars.Heel mooi!
Hey mede-bruidjes,Bedankt voor jullie tips!Ik ga vandaag eens contact opnemen met Joka, deze zijn echt heel leuk.Hopelijk lukt het idd. nog,maar zoals je aanhaalt, met NOG (maar :-)) 2 maanden te gaan zal het zeker lukken.Groetjes Vicky