Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb daar een trouwfeest gehad paar jaar geleden en we hebben er zelf over nagedacht voor ons huwelijk want ik vond het daar super gezellig lekker eten.Ze zeggen dat het daar duur is maar je krijgt wel een feest met alles erop en eraan dus wat is dan duur?Groetjes
Wij zijn daar gaan zien, maar onze voorkeur ging uit naar De Groene jager in Brasschaat
Wij houden er ook ons huwelijksfeest en idd alle decoratie is inbegrepen. De zalen zijn er al zo mooi, dat je er weinig aan moet toevoegen. Wel ga ik grotere bloemstukken voor op de tafels voorzien, want de bloemstukjes die zij voorzien in die kleine ronde schaaltjes, lijken mij maar pover.
Ja die bloemtukjes leken me ook niet zo groot..Aan de andere kant als de tafel gedekt staat met borden, bestek, glazen,.... dan zal de tafel ook al erg vol staan..Ik weet niet of er kandelaars op tafel staan of niet.. Weet jij het misschien?
Ik heb de tafels ingedekt zien staan met de kandelaars en theelichtjes, maar de bloemstukjes waren er toen nog ni, maar toch leek het mij vrij kaal. Ik ga alleszins meer decoratie op de tafels voorzien.