Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sandalen?

21-8-2012 12:56:17
Hallo,
Mijn dag is nog veraf... maar ik had een bedenking
Bij warm weer draag ik liever een sandaaltje dan een gesloten schoen.
Nu heb ik ooit ergens gelezen dat het niet prettig is omdat de zoom van je kleed dan soms tussen je tenen en schoonzool kruipt :-)
Zijn er bruidjes die wel sandalen droegen en dit kunnen aanraden of afraden?
Dit is een vb van wat ik in gedachten had

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 673

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik21-8-2012 14:57:14

Lijkt me raar maar zeker weet ik het niet. Ik was ook al van plan om voor een sandaal te gaan. (ik ga waarschijnlijk een aantal schoenen meenemen naar gelang de dag en mijn voeten:)) Ziet er trouwens een leuke schoen uit!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik21-8-2012 15:57:58

ik heb een pump voor overdag en na de openingsdans gooi ik die uit en zijn het ook sandaaltjes. Ik denka ls je een hoep rok hebt dat je daar niet zoveel last van gaat hebben. anders weet ik het niet goed. Ik ga ook voorgesloten schoenen omdat op het plein voor de kerk kasseien liggen en ik stoot me daar te makkelijk aan met open schoenen en ik wil precies geen bloedvlekken ;-)

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik21-8-2012 17:52:58

ik had gesloten schoenen aan en had mijn sandalen mee naar de feestzaal. Ik had al pijn aan mijn voeten na de foto shoot (en toen moesten we nog trouwen) maar toch heb ik nog gewacht tot na de eerste receptie om te wisselen van schoenen.
De rest van de dag huppelde ik pijnloos verder en maar weinigen hebben dit detail opgemerkt.

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik22-8-2012 13:19:30

Mss eens testen als je je trouwjurk gaat kiezen met gewone sandaaltjes die je al hebt? Ik had gesloten schoenen en halverwege het avondfeest heb ik mijn teenslippers aangedaan, niemand die het gezien heeft :)!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...