Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stand van zaken

21-8-2012 13:05:26
Hoikes,

met 2 weekjes zonnige vakantie achter de rug en nu nog 30 dagen op de teller begint het stillaan te korten.
vandaag de afspraak bij de dj gemaakt, ook de afspraak voor de detailbespreking van de feestzaal ligt vast.
Morgen mijn trouwjurk gaan passen, mijn proefkapsel en make-up laten doen.
Donderdag gaat mijn ventje zijn kostuum afhalen en zien voor zijn schoenen.
Mijn ventje is volop bezig met mijn bruidsboeket.
Kaartjes voor de wensboom zijn gemaakt en menukaarten zijn naar de drukker gestuurd.
enveloppendoos is in de maak.
Vorige week bericht aangehad dat onze ringen klaar zijn en we ze kunnen afhalen vanaf 1 september.

Nu nog wat details om in orde te maken.

elke
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 609

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 13:11:47

Het komt dichterbij!
Die laatste weken vliegen echt voorbij...bij ons nog 16 dagen op de teller...spannend!
Geniet nog van alle voorbereidingen!!

groetjes

Sandra

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 13:17:42

echt hè dames :)
dringend beginnen aan de tafelkaartjes!
Ik ben echter nog niet helemaal overtuigd, dachten iets te doen met foto's die ons typeren, vb een voetbal, een gitaar, een dansschoen... en dan in 't groot op de tafel de foto met onszelf en dat voorwerp.

Hoe doen jullie het?

groetjes

ruth

Lien
8-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 13:36:29

Ruth; wij doen verschillende snoep soorten :)

Stefanie
15-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 15:02:39

Met nog 24 dagen op de teller begint het ook hier snel dichterbij te komen!
Onze to do'tjes:
- laatste gegevens aan fotograaf doorgeven: hier ben ik nog aan het twijfelen of ik hem zal laten starten vanaf het aankleden (bij mijn mama thuis) of vanaf het kapsel/make-up bij de kapster en visagiste (2 verschillende adressen). Wat doen jullie?
- volgende week afspraak met DJ
- hopelijk tegen eind deze week alle bevestigingen binnen zodat de tafelschikking kan gebeuren
- kleed nog eens gaan passen
- proef make-up
- haar nog eens verven
- nagels laten doen (deze week gebeurt de proefversie)
- bedankjes worden volgende week geleverd
- afspraken met de familie/suite voor de dag zelf
- vrijgezellen
En hopelijk niets vergeten!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...