Terug naar overzicht
Moh Marie! Tis toch gij! Ik had je laatste berichtje meegepikt (van dat onbeleefde telefoontje) en dacht al dat het jou was, maar was gaan kijken via je foto en daar stond Marieke & Curt...Heb't je al via andere "media" gezegd, maar je zag er echt heel schoon uit! Make-up, kleedje, schoenen...een prinses was je zeker!Dikke proficiat, Mevr. Cappoen!
Ja toen ik de account aanmaakte ben ik beetje voorzichtig geweest :-)
Proficiat!!Mooi verslagje van een super dagje denk ik!!Jullie zagen er samen ook heel mooi uit en in looove met het busje ben ik :-)!Wij wilden het ook zo graag, maar het is een kevertje geworden...:-)Geniet van jullie toekomst samen!groetjesSandra
Heel mooi kleed! En ook een mooi busje, wij hebben ook zo een!
proficiat!!!!!!!!!!
Dikke proficiat !!!
Goed gezien, ik ben pas na 'n furieus berichtje tot die conclusie gekomen, gelukkig wou de redactie me uit de nood helpen.
Mooi! Die wolkie talkies is wel tof gedaan :-) Waar haal je zoiets?Je kleed was ook wel chique! Wel warm waarschijnlijk... Wij zijn zaterdag ook naar een trouw geweest en de bruid had het toch wel warm onder haar rok :-)Een dikke proficiat en geniet nog maar goed na!
HeyGewoon Wolkie Talkie intikken op het net en je komt automatisch op hun site terecht : http://www.wolkietalkie.com/ Mijn kleed komt van Rijsel en is zelfs geen echte satijn ;-) dus geen 4000 euro voor een kleed, maar hou je vast het kleedje zelf (zonder attributen) was 350 euro! In totaal met bustier, onderrok, stola, ketting, haarjuwelen,... 700 euro. Wat nu maakt dat ik zonder zorgen met mijn kleed de dag zelf alles durfde te doen en ik het nu mooi op een pop kan hangen zonder dat ik moet zeggen man zoveel geld. GroetjesMarieke
Proficiat!!!