Terug naar overzicht
Hoi AnNaar waar gaan jullie op huwelijksreis? Neem namen van steden die je zou bezoeken ofzo...Wat kan je nog nemen? Ben 'luidop' aan het denken...Jullie hobby's of iets dat daarmee te maken heeft. Als jullie graag dansen, verschillende soorten dansstijlen (misschien combineren met het avondfeest dat iedere tafel zijn dansstijl kan uitproberen ;o))Wat ik hier ook eens gelezen heb waren koppeltjes zoals Nicole en Hugo, Belle en het Beest... Verschillende kleuren van tafels en dan de tafel met dat bepaalde kleur versieren.Veel succes nog en laat eens weten wat het geworden is?GroetjesVeroniek20 07 2007
Als je partner in tuinaanleg doet, dan kan je toch ook verschillende namen van rozen nemen. Die hebben vaak heel mooie namen. Denk maar aan pink lady; the dark lady; ... . Er bestaat zelfs een roos Wedding day.
Hoi Misschien nu eens namen van bloemen? Of als 1 van jullie een hobby heeft.vb namen van bekende wielrenners of voetballers. Ben zo eens naar een huwelijk geweest en dat waren allemaal grootse namen uit de wielersport, want de bruidegom koerste zelf, amateuristisch wel maar de bruidstafel was dan natuurlijk ook zijn eigen naam.Sommigen nemen ook namen van bekende schilders zoals Permeke, piccaso enz... Hopelijk heb ik een beetje geholpen.Groetjes
Hallo,heb nu nie direct een idee van tafelnamen maar wat wij gaan doen is de mensen die binnenkomen een kaartje geven met daarop een liedje geschreven. Als ze da liedje horen dan mogen ze naar hun tafel gaan. Bv. tafel met vrienden.. tune van friends etc.Maar wat hier ook staat, de namen van verschillende rozen vind ik wel tof en origineel.Groetjes,Ellen.07/07/'07
Zoals hier al gezegd is, dacht ik ook: namen van bloemen! Ik vind het idee van de rozen van Gerlinde heel geslaagd, want rozen hebben idd dikwijls welklinkende namen.groetjesKatrien30/9/06
HalloJa,dan zal ik mijn toekomstige echtgenoot is raad moeten vragen over verschillende rozen. Had nog nooit gehoord over een roos die Wedding day noemt, maar alvast bedankt voor al jullie ideetjes, en als er nog zijn, laat maar weten, ben er nog niet helemaal uit :)groetjes!
Hoi,Wij gaan het waarschijnlijk zo doen met dansstijlen; de mabo, salsa, tango, quickstep, chicken dance, wals,...naargelang de tafelschikking jong of oud laten we de DJ dan een bijpassend lied spelen. Onze vrienden zullen de salsa krijgen, er zitten wat fans bij van latino muziek en de kinderen de vogeltjesdans, denk dat er al op voorhand ambiance in de keet zal zijn.Vrienden zijn onlangs ook getrouwd en zij deze dat met snoepgoed, LEO, mars, snickers,...bij het binnenkomen kregen we dan zo'n snoep.Je kan ook met snoepjes iets doen; beertjes, coca colaatjes, neuzen, zuurtjes,...en dan een klein zakje van die snoepjes geven bij het binnenkomen.Succes met de zoektocht.Groetjes