Nu Online
Momenteel zijn er 258 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mijn verloofde, wie is dat nu weer?

21-8-2012 17:53:25
De laatste weken is het echt niet meer fijn! Wij zien elkaar pas na 22u 's avonds, door het werk, door de (stomme) voetbal. Ondertussen tikt de tijd verder en moet alles maar geregeld worden tot een stuk in de nacht. Niet meer gezond en niet meer fijn!!!!! Ik ben het kotsbeu! Ik wil verlof! En ik wou dat we morgen al trouwden!

Kristien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 974

debora
18-7-2014
 Meld misbruik21-8-2012 18:33:21

Zooo lang is het nie meer he!! Nog effe doorbijten...

Of toch is een dagje rust met 2tjes inlassen

Lien
7-7-2012
 Meld misbruik21-8-2012 19:04:32

Hey Kristien,

Je bent net mezelf een maand geleden.
Mijn man is sinds 1 mei bijna constant in het buitenland geweest! We zijn 7 juli getrouwd, 9 juli zat hij terug in het buitenland. Hij is nu sinds een week echt eens thuis. Voor het eerst sinds lang. Ik heb de dagen voor de trouw beleefd zoals jij nu: inderdaad niet leuk. Achteraf werd het eigenlijk enkel erger: ik viel in een zwart gat en zat alleen. Nu vind ik het jammer dat onze trouw zo snel gepasseerd is, en de weken erna zo somber waren. Wat ik je wil meegeven: leef ernaar toe, geniet ervan nu en de dag zelf, het komt niet meer terug.. En je zal het hard missen (niet per se de voorbereidingen, de dag zelf echter des te meer).
Succes!!

Lien

clara
1-9-2012
 Meld misbruik22-8-2012 9:29:57

wanneer heb je verlof kristien? Nog even doorbijten! Hier is het ook van dat, mijn man zit nu in het buitenland, maar ik ben het die elke dag tot 21:00 uur aan het werk is, van smorgens vroeg... gelukkig heb ik geweldige ouders/schoonouders die voor ons wat proberen te regelen en de laatste dingen in orde te brengen, maar ze kunnen ook niet alles natuurlijk :) Ik ga er maar van uit dat uiteindelijk op één of andere manier alles automatisch en vanzelf in orde komt. Misschien moet jij dat ook doen :) je wordt er zen van

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik22-8-2012 11:39:47

Hey Kristien, hier hetzelfde verhaal, ook een voeballerke in huis en is tegenwoordig alle dagen weg, voorbereiding eh sjoeke, zegt hij dan vol trots, jakkes... vandaag hebben we eens rust om dan weer tot zondag alle dagen voetbal te hebben... tof tof...
langs de andere kant is hij dan ook weer ni zone grote helper als het op de trouw aankomt :-( dus ja, daar mis ik al ni veel aan... Nog 9 dagen tanden bijten!!

groetjes

stef
1-9-2012
 Meld misbruik22-8-2012 17:17:16

dit is idd niet leuk, ik ben zelf ook altijd laat thuis, door mijn werk als chef kok, ben ik vaak ten vroegste om 23u thuis, terwijl mijn aanstaande rond 24u gaat slapen, dus wij hebben onze voorbereidingen meestal op onze vrije dagen moeten regelen, of een uurtje achteraf, niet leuk, maar we zijn er uiteindelijk toch erdoor geraakt.

Nog eventjes volhouden

Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik22-8-2012 21:27:12

Dankjewel allemaal! Ondertussen ben ik wel al terug wat optimistischer :-) Nog 6 keer slapen en dan verlof!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...