Terug naar overzicht
ppffffff amai, das inderdaad wel echt het één na het ander meid!!Nen enorme steunknuffel krijg je van mij (en dit kan zo nie blijven duren he)...xxx
Men zegt altijd "één komt niet alleen", maar dit is er toch echt wel teveel van... Hopelijk vanaf nu enkel nog goed nieuws! Veel sterkte en ook een dikke knuffel van mij!Groetjes
Meisje toch... Laat ons hopen dat het nu gedaan is.Veel sterkte!
Ook van onze kant een dikke virtuele knuffel voor jou en je familie! En heel veel sterkte met het verlies van je ventje z'n opa... :(Dat de tijden maar snel keren voor jullie zodat jullie met goeie, verse moed kunnen uitkijken naar jullie huwelijk...xxx
ook van mij heel veel sterkte, soms lijkt er geen einde te komen aan tegenslagen :-(
Dank u wel dames! Het is inderdaad allemaal veel te veel op elkaar geweest. Hopelijk komt na deze regen veel zonneschijn!Het ergste is natuurlijk het overlijden, de rest kan je uiteindelijk nog relativeren. Zo spijtig dat hij er op onze dag niet bij gaat zijn...
Ik wens je alvast heel veel sterkte!Mijn opa is ook recent overleden en zal er dus ook niet bij zijn.We zullen in de kerk wel een liedje laten afspelen die hij heel graag hoorde.Zo is hij er toch een beetje bij...