Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nu is het toch haast goed geweest...

21-8-2012 18:06:01
Ik (en mijn familie) worden achtervolgt door pech.
Het is onvoorstelbaar wat we de laatste 6 weken allemaal hebben meegemaakt... om ZOT! van te worden

Ikzelf heb door een stom ongelukje op de bouw 1 week platgelegen met een hersenschudding, mijn oom heeft een werkongeval gehad waardoor hij in het ziekenhuis is beland hij heeft ontzettend veel geluk gehad het had heel slecht kunnen aflopen (hij is boer en is "aangevallen" door een stier), de opa van Maarten is gevallen met zijn fiets met gebroken ribben en schaambeenbreuk tot gevolg, ik heb een serieuze allergieaanval gekregen => heel opgezwollen hoofd(!), mijn mama is gevallen met de koersfiets o.a. een jukbeenbreuk en netvlies van haar oog gescheurd, 5 dagen later valt Maarten met de koersfiets(!!) gevolg: duim gebroken, 3 dagen later krijgt mijn oom een ongeval met zijne tuf gelukkig enkel veel blikschade en om nu af te sluiten met het allerergste... gisteren is de opa van Maarten overleden

Ik wil de zomer van 2012 zo rap mogelijk afsluiten en vergeten...
Pff, ik moest even ventileren en jullie zijn "het slachtoffer", mijn excuses...

Evy
1-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 779

debora
18-7-2014
 Meld misbruik21-8-2012 18:31:46

ppffffff amai, das inderdaad wel echt het één na het ander meid!!

Nen enorme steunknuffel krijg je van mij (en dit kan zo nie blijven duren he)...

xxx

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik21-8-2012 19:42:22

Men zegt altijd "één komt niet alleen", maar dit is er toch echt wel teveel van...
Hopelijk vanaf nu enkel nog goed nieuws! Veel sterkte en ook een dikke knuffel van mij!

Groetjes

Ruth
4-5-2013
 Meld misbruik21-8-2012 20:41:23

Meisje toch... Laat ons hopen dat het nu gedaan is.
Veel sterkte!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik21-8-2012 21:39:37

Ook van onze kant een dikke virtuele knuffel voor jou en je familie!
En heel veel sterkte met het verlies van je ventje z'n opa... :(

Dat de tijden maar snel keren voor jullie zodat jullie met goeie, verse moed kunnen uitkijken naar jullie huwelijk...

xxx

lien
4-5-2013
 Meld misbruik21-8-2012 22:52:25

ook van mij heel veel sterkte, soms lijkt er geen einde te komen aan tegenslagen :-(

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik22-8-2012 12:21:38

Dank u wel dames!

Het is inderdaad allemaal veel te veel op elkaar geweest. Hopelijk komt na deze regen veel zonneschijn!
Het ergste is natuurlijk het overlijden, de rest kan je uiteindelijk nog relativeren. Zo spijtig dat hij er op onze dag niet bij gaat zijn...

sofie
1-6-2013
 Meld misbruik22-8-2012 18:24:48

Ik wens je alvast heel veel sterkte!
Mijn opa is ook recent overleden en zal er dus ook niet bij zijn.
We zullen in de kerk wel een liedje laten afspelen die hij heel graag hoorde.
Zo is hij er toch een beetje bij...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...