TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sandra
18-5-2012
|
21-8-2012 19:24:45
Van die concertlampjes die je misschien kan personaliseren en zo ineens kunnen dienen als bedankje?
Bij onze drukker deden ze dit.
Grtjs,
San
|
|
Kim
4-10-2014
|
21-8-2012 19:52:01
GSM lichtjes :-) kost niks en iedereen heeft het x
|
|
Wendy
22-9-2012
|
21-8-2012 21:42:27
Kleine "vuurwerksterretjes" voor in de handen (als het mag van de zaal uiteraard)! Lijkt mij ook supermooi voor op de foto's!
|
|
Katia
22-6-2013
|
21-8-2012 21:46:06
Een vriendin van me had van die hawaï-kettingen gezet op de stoelen van de mensen. Eerst vond ik het vreemd, maar dat gaf wel ambiance eens de dansavond er was :) iedereen was blij met zijn fake bloemen-collier :-)
En ik ken het gevoel, wij hadden ook een leuk idee... en toen deed iemand anders het.. maar bij ons is het mijn schoonbroer - kan je moeilijk doen want iedereen van de familie heeft het gezien. Maar bij jou is het een kameraad... misschien kan je het alsnog doen?
En er zijn zoveel dingen die "iedereen" zowieso doet... dus waarom zou dit nu iemand choqueren, toch?
|
|
Katrien
1-6-2013
|
22-8-2012 6:57:57
Zo vuurwerksterretjes is dat ook niet om aan te doen met een aansteker en snel gedaan?
Misschien als back up toch het oorspronkelijke idee houden maar ja, we hebben wel 1 tafel gemeenschappelijke vrienden dus ja, ik wil niet dat ze iets hebben van ah ja, dat heeft hij al gedaan :-)
|
|
jamina
31-8-2012
|
22-8-2012 9:49:14
Hey Katrien
Wij dachten eerst van die vuurwerkstokjes te nemen, maar naart schijnt stinkt dit wel hard als je er zo 100rd tesamen laat afgaan + niet iedereen vind dat geknetter leuk in zen hand...
dus dachten we aan die confettiraketten, ma dan hangt alles vol, morst er iemand dan word het al snel een papje... ook geen goei idee dus...
Dan las ik hier gisteren van een ander bruidje dat ze van die breekstokjes had, en uiteindelijk, daar is niks aan op te merken, dus doen ik zeggen, heel veel mensen doen dit, wij trouwens ook :-) dus niks na-aperij, het gaat om dieje ene romantische moment, en da blijft nog heel lang na gloeien :-)
xx
|
|
jamina
31-8-2012
|
22-8-2012 9:50:18
en het is nog bijna een jaar, tegen dan is al lang iedereen dat vergeten :-)
|
|
eveline
12-10-2012
|
23-8-2012 21:27:33
Dag Jamina, Waar heb jij van die breekstokjes gekocht?
Mercikes Eveline
|
|
Katrien
1-6-2013
|
|
|
jamina
31-8-2012
|
25-8-2012 19:18:18
Hoi Eveline, de mijne komen van My Funny Company... We hebben voor de goeiekoopste versie gekozen, en direct 100 stuks, voor iedereen eentje :-)Dit kwam denk ik op 17,00 euro...
Groetjes
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|