Terug naar overzicht
wij moeten enkel indien we wensen menukaarten voorzien en inderdaad naamkaartjes of als jie ander bloemstukjes ofzo op tafl wenst.... groetjes
Wij zetten onze bedankjes ook al op de tafel, en idd menu's en naamkaartjesxxx
Wij moeten ook enkel naamkaartjes voorzien, al de rest wordt door hun geregeld.
Bij ons wordt alles geregeld, ook menu's en naamkaartjes. Het enige wat ik moet doen is bedankjes uitdelen en dat is het.
Niet vergeten.... enkele emmers voor water om je bloemen in te zetten :-))) Zodat ze de dag erna nog niet met hun hoofdje naar beneden hangen!GroetjesEveline
Welke feestzaal is het geworden, Katrien?
Krekelhof in Hasselt :-) Die stond al vast bij de verloving haha :-) Dat hebben we altijd gezegd... :-)
Hey Katrien,Dan hebben wij dezelfde zaal :-)Wij trouwen binnenkort, nu de uitnodigingen verspreid zijn, horen we van vele mensen goede reacties. Zelf ben ik er nog nooit geweest (als gast) dus het is een beetje afwachten. Tof!Succes nog!Eveline
Amai dat is ook echt toevallig Eveline...We kennen de zaal al heel lang. Mijn verloofde heeft daar 4 jaar gewerkt en we kennen de uitbater! Het gaat zeker in orde zijn ;-)Dus als je tips hebt na uw trouw waar ze niet aan gedacht hebben, dan mag je het altijd laten weten :-)Welke menu heb je gekozen als ik zo nieuwsgierig mag zijn?
Dag Katrien,We hebben het krekelhofmenu genomen, omdat je daar zowat de meeste keuze had. Fijn te horen dat je al zo'n goede ervaringen hebt gehad! Ik laat het zeker weten als er nog tips zijn die je kan meenemen. Groetjes