TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alessia
7-9-2012
|
21-8-2012 20:55:50
Hier nog 16 daagjes te gaan :) Ik krijg mijn kleedje de dag zelf pas, dan gaat de mevrouw van de bruidswinkel ze meenemen want zij komt mij aankleden. Ik ga er dus niet stiekem elke avond in kunnen kijken... Mijn proefkapsel heb ik vorige vrijdag gehad en die was zo geslaagd! Dan voelt het ook weer ècht hè! Mijn armbandje hangt ook enorm, heb van die fijne polsen en dat zit niet zo lekker strak... Maar ik heb ze toen wel gekocht en nog niet goedkoop ook, jammer eigenlijk want zoals jij zelf zegt...die van de C&A zijn evengoed en ik geef eerlijk toe: nog nooit heb ik op een trouw naar de juwelen van de bruid gekeken :s Nog eventjes aftellen en het is zover :D
|
|
Hilde
7-9-2012
|
21-8-2012 23:12:02
Mijn kledij heb ik 3 weken geleden al afgehaald. :) Mijn juwelen zijn 1 set, gekocht in de bruidswinkel. Misboekjes enzo daar hoef ik niet over te stressen want wij trouwen enkel voor de wet :)) Veel succes!!
|
|
tima
8-9-2012
|
21-8-2012 23:37:19
hier komt ook vanalles binnen en gelukkig zonder teleurstellingen voorlopig . ook mailtje gekregen dat we vanaf zaterdag om de ringen mogen .mijn photobooth probs zijn vanavond gemaakt https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4156742204653...
hihi nu nog wachten op mijn belleblazers en stickers oh ka en onze openingsdans is eindelijk beslist yes yes yes !!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|