Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stressgevoelig

21-8-2012 21:05:11
hoi iedereen

Ik vroeg mij soms af of ik de enige ben op de aardbol die bij stress zo snel moet plassen.
Zelfs al heb ik niets gedronken, dan nog moet ik gegarandeerd plassen.

En zoals iedereen wel weet, is je trouwdag sowieso nogal een stressdag. Ook al zeggen veel mensen dat je er geen stress voor moet hebben.. het is toch sterker dan jezelf.

Zijn er hier nog bruidjes die daar last van hebben? Ik vraag me af of je daar iets kan aan doen...

Ik denk dat ik wel kalmeringsdruppeltjes ga nemen, maar weet niet of dat dan zal helpen.

Groetjes van een toch wel stressy bruid die ziet dat er nog mar 17 dagen op de teller staat :-)

fleur
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 807

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 21:12:13

ik herken mezelf helemaal, op een uur tijd ga ik versch keren na t toilet, dat men vriend zegt 'moet jij nu weer plassen' en als ik vertrek ook nog eens plassen altijd, ik heb speciaal een jurk genomen waarmee ik makkelijk naar toilet kan veel kan je niet doen denk ik

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 21:14:31

Oh leuk om te lezen dat ik niet alleen ben :-) ik herken me helemaal in jou ;-)

Heb jammer genoeg wel geen jurk die gemakkelijk is om naar toilet te gaan, lange sleep nl...

Soms denk ik dan ook dat het in mijn hoofd zit, en dat ik er niet moet aan denken.. maar dan nog heb ik er last van.. ambetant dus

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 21:22:48

Hey, ik ben ook zo een stresskip... alleen wekrt het zich bij mij uit op mijn darmen :-( ik ga ook bachbloesems gebruuken... in de hoop dat het een beetje helpt.. groetjes van een echte stresskip :-)

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik21-8-2012 21:32:29

Hey!

Hier nog zo'n stresskip...maar de dag van onze trouw viel alle stress van m'n schouders en heb ik van de héle dag maar 1 keer naar't toilet moeten gaan :)
(en anders zit ik dus ook om-de-vijf-voeten op de wc eh )

penny
7-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 21:38:21

Hey, ik heb vooral last van zweet onder mijn oksels en mijn handpalmen. Ik heb daar altijd al veel last van maar doorgaans kan ik me behelpen met axitrans. Maar heb nu toch al een paar dagen gemerkt dat dit bij stress niet veel helpt ..

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik21-8-2012 21:46:39

ik ben ook zo'n stresskip en moet enorm veel naar het toilet, maar raar maar waar op heel onze trouwdag (van 5u 's morgens tot de volgende morgen 6u) ben ik amper 3x naar het toilet gemoeten.
Blijkbaar denk je daar precies niet aan heel de dag :D

fleur
8-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 21:46:56

hoi tabita

Heb je al enige ervaring met bachbloesems? ik heb dit nog nooit genomen, indien het ook zou helpen voor een overgevoelige blaas, zou ik het ook wel overwegen om te nemen

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 21:54:19

Ik heb ook hetzelfde probleem + last van de darmen en krampen. Ik ga zeker en vast iets halen!

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik21-8-2012 23:02:38

Ik heb dan last van mijn darmen als ik heel veel zenuwen heb. :)

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik21-8-2012 23:03:35

Ik herken het wel. Als ik echt stress voor iets dan kan ik ook om de 5 min. naar de wc gaan om te plassen maar gelukkig ben ik niet zo'n grote stresskip.. maar ik durf er bijna voor wedden de nacht voor ons huwelijk zal ik natuurlijk wel wat stress krijgen en dan zal ik dat ook voorhebben..

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik22-8-2012 10:58:26

Fleur,

Iets om rustig te blijven: Sedinal druppels!
Moet 15 tot 30 druppels met beetje water innemen.
Ik nam dit vroeger altijd in periodes van de examens.
En ben van plan dit de laatste dagen voro het huwelijk ook te nemen.
Vraag me niet op basis van wat het is... :-)

Ivm de stress: ook hier een plasser en darmklachten (spastische darm helpt niet op zo'n momenten) Hoop dat dit meevalt de dag zelf!

Tabita
22-9-2012
 Meld misbruik22-8-2012 11:03:47

Hey Fleur,

de bachbloesems werken bij mij een beetje... alle beetjes helpen hé

@ Silke. Werken die sedinal druppels echt? Heb ook een spastische darm (en nog allerlei andere kwaaltjes :-)) en heb altijd schrik dat er teveel magnesium in kalmeermiddelen zitten... waardoor de darmpjes nog actiever worden :-)

Groetjes

Tabita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...