Terug naar overzicht
Wij doen de eigendommen van Monopoly, aangezien we graag gezelschapspellen spelen.Ze krijgen dan bij het binnenkomen een eigendomskaart en op tafel staat die kaart met straatnaam nog eens in't groot.
Thema snoep. Op elke tafel een ander soort snoepje.Glazen potjes gevuld met snoep ;)
Ik lees graag mee!! Ik dacht onze tafels te noemen naar de steden die we samen bezocht hebben tijdens citytrips maar we zijn blijkbaar nog niet vaak genoeg op citytrip geweest
Wij hebben ook onze reisbestemmingen, dankzij men wek zijn we al op veel plaatsen geweest en hebben we ook voldoende foto's.. We wouden wel eerst voor "liefde is" gaan, aan elke gast een prentje geven met een "liefde is"afbeelding erop en op de tafel dan een foto zetten van ons 2 die het prentje nadoen.. Maar omdat we toch wel veel reizen zijn we dan maar voor het reisthema gegaan omdat het net iets bet bij ons past :)
wij hebben bekende architecten.maar kan je niet gewoon met photoshop jezelf op verschillende plaatsen zetten? kan nog ludieke effecten geven
wij hadden thema rome gezien mijne man daar zene knieval gedaan heeft ;-)wij hadden ook fotokes met ons apart op maar daar heeft gene haan over gekraaid hoor :-)
Wij houden enorm veel van muziek en kiezen voor bandnames! Eventueel gebruiken we er wat lyrics bij... Veel succes ermee!
Wij werken gewoon met Tafelnummers...ook origineel aangezien de meeste tegenwoordig toch voor speciale tafelthema's gaan :p
Wij werken gewoon met de klassieke naamafroeping.Niemand gebruikt dit momenteel nog.Het tafelnummer wordt gezegd en de namen en als alles is meegedeeld kunnen de gasten naar hun plaats gaan en spelen we een knaller van een plaat :-)kwestie van in de stemming te komen
@sara: ik kan helemaal niet werken met photoshop en ken ook niemand... jammer want wij zijn al zoveel op reis gegaan en bijna geen enkele mooie foto van ons samen