Terug naar overzicht
Ik heb hem een tijdje geleden 'only the brave' van Diesel gekocht. Ik vind het persoonlijk een heel lekkere geur, maar niet te zwaar. Je hebt soms van die mannenparfums die heel zwaar ruiken, deze is eerder fris...!
Cool water van davidoff! Zalig parfum!
Dior Intense pour Homme, zalige geur ! De geur van mijn toekomstige :-)
DKNY Men, die in het lange smalle mat-glazen flesje. HMMM zaaalig!
Le Male van Jean-Paul Gaultier!
huga boss bottled, night versie. K heb die een jaar geleden kado gedaan aan de mijne en sindsdien witl hij niet meer anders en heeft hij al super veel goede commentaar gehad van mannen en vrouwen dat hij lekker ruikt. Ik heb toen echt uuuuuren in de parfumerieafdeling staan ruiken
Idd, de Bottled Night van Hugo Boss, hier ook superfavoriet!
Burberry brit!
Ik wou ook boss bottled zeggen...de night is nog iets beter dan de gewone ;-)!
Hier ook Hugo Boss Bottled en Le Male :-)
aqua di gio, zaaaaaaaaligen emporio ruik ik ook super graag...ma ni elke geur is bij elke man hetzelfde, soms stinkel bepaalde geuren bij mannen terwijl ze bij andere mannen juist super zijn :-)
iddaqua di gioEmporio armani is mijn persoonlijke favorietone million van paco rabanneen zoals eerder gezegd, hugo boss
Aqua di gio is mijn papa's geur dus dat valt voor mij niet onder de noemer "sexy". Ik sluit mij aan bij Boss en Jean Paul Gaultier, dat zijn de 2 parfums die mijn ventje heeft en die zijn zoooo hot :)Liefs,Nathalie
Ik vind Aqua Di Gio ook zeer lekker ruiken. Zeker één van mijn favorieten voor de mannen. :)