Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk gekozen

22-8-2012 13:45:26
Hallo bruidjes,
Dit is men eerste keer op het forum.
Onze trouwdatum ligt vast op 18 mei 2013.
Ondertussen al volgende voorbereidingen in orde.

Feestzaal met eten ligt vast, fotograaf geboekt, vervoer geboekt, vorige week bruidsjurk gaan kiezen.
Ik voelde me een echte prinses, kan bijna ni meer wachten om ze aan te doen en het is nog zo lang wachten!!!

Sabine
18-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 977

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik22-8-2012 13:52:30

Welkom Sabine!
Veel plezier alvast op het forum en succes met de voorbereidingen!!
Geniet er echt van, het vliegt voorbij de 'verlovingsperiode' ;-)!!

groetje

Sandra

Nathalie
18-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 15:14:18

Hey Sabine,

onze trouwdatum is ook 18/05!
maar begin hier lichtjes te panikeren, heb bijlange nog niet gaan kijken voor een trouwjurk!!
Jullie hebben al veel geregeld.
Waar ben je geweest voor je kleed als ik dag mag vragen?

grtjs

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 19:14:16

Welkom! Nog een mei-bruidje voor volgend jaar :-) Je zit zeker goed op schema zo te horen. Als jullie voor de kerk willen trouwen: mss ook daar al eens voor gaan polsen? Ook al eens langs de gemeente gaan misschien (dat ligt bij ons ook al een tijdje vast).
Trouwjurken kiezen, passen, ... Ja, zalige periode, ik herken het helemaal!! Geniet ervan, want het zal idd nog ff duren voor we ze terug mogen passen. Jammer he
Groetjes!
Joyce

tinne
18-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 19:38:19

Welkom!

Wat een leuke datum
Wij hebben ongeveer hetzelfde al vastliggen. Zaal, fotograaf, vervoer en natuurlijk men kleedje.
Al was ik wat onzeker toen ik thuis kwam. Maar dat is nu wel over.
Geniet vande voorbereidingen.
groetjes
Tinne

Sabine
18-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 20:34:33

@ nathalie: ik ben bij couture Jetty geweest in melsele beveren, een heel lieve dame, ik voelde me echt op mijn gemak bij haar. een echte aanrader.
@joyce: we gaan niet voor de kerk trouwen, maar ben heel blij te horen dat we toch een beetje op schema zitten.
Heel veel groetjes
Sabine

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik23-8-2012 8:33:28

Hoi Sabine, welkom bij de bende!
Hé leuk: ik ben ook bij Jetty geweest . Ben daar ook heel tevreden over.
Ik woon daar vlak in de buurt en rij er met de auto geregeld voorbij...en droom je weer een beetje weg.

Groetjes,
Anja.

Nathalie
18-5-2013
 Meld misbruik24-8-2012 8:05:37

Hey Sabine,

couture Jetty is vlakbij, dat ik daar nog niet aan gedacht had.
hoe zit dat qua prijsklasse?

groetjes,
Nathalie

Sabine
18-5-2013
 Meld misbruik24-8-2012 18:25:22

@anja: ik ben van Lier, dus moet wel een half uurtje rijden, maar ik wilde graag een kleedje van Ladybird, daarom is het Jetty geworden.
@nathalie, toen ik ben gaan horen heeft ze gezegd tussen de 1200 a 1500 euro, en mijn kleedje komt op 1342 euro zonder onderrok, deze komt op 78 euro. 1500 was het maximum dat ik wou uitgeven, dus binnen het budget gebleven!
Groetjes,
Sabine

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik24-8-2012 21:54:25

@sabine: hier ook een Ladybird hoor :-) Ideaal scenario: winkel in de buurt die het merk van voorkeur verkocht! :-)

Laura
17-5-2014
 Meld misbruik25-8-2012 14:53:18

Hier een augustus bruidje en ook al kleedje gekozen en gekocht!
Ben naar stockverkoop gegaan van winkel die ging stoppen en daar op de paspop hing mijn droom trouwjurk en ja hoor hij paste perfect!
Moet niks meer aan gedaan worden en je kan het altijd feller aantrekken of losser reigen.
Voelde me een echte prinses en de prijs was gewoon super had ik niet van kunnen dromen!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info