Terug naar overzicht
misschien eens horen bij een winkel die toebehoren voor een hoed verkopen? wel geen idee van winkel maar het is maar een gedacht.en anders een grote stoffenwinkel een keertje mailen of een paar?eventueel via ebay misschien?
Hey Tima Ik heb een birdcage in mijn assortiment: http://glitglam.luondo.nl/2577352/visor-veil Is dit wat je zoekt? GroetjesJessicaGlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam
ja zoiets maar iets smaller die enkel 1 oog bedekt . ik heb al de bling bling speld voor mijn haar wilde enkel nog de tulle om er in vast te steken
Misschien eens in hobbywinkels horen?
Misschien stom idee, maar zou AVA papier zoiets niet hebben?
Als je wil kunnen we het wel uit elkaar halen en gebruik ik de speld voor een andere gelegenheid. As you wish...
Bij hoedenwinkel Awardt in Mechelen maken ze het voor jou... Daar werken ze met die tulle... Kan zelfs worden gekleurd als je het niet wit wil! Je kan al je wensen doorgeven en in samenspraak wordenjou wensen in een ontwerp gegoten... Heel tof!
kheb het bestelt op etsy we zien wel als het toekomt en anders is het zonder het was €3 verzending in dus ja