Terug naar overzicht
ik volg hier even ik zou daar graag een kleedje bestellen voor mijn dochter
Ik heb hier onlangs deze vraag ook zien staan. En twijfelde hier zelf ook aan.Heb best wel wa negatief commentaar erover zien staan, dus ik ga daar al zeker nie meer bestellen!! Misschien kunt ge het is effe opzoeken hier he!
Hallo, Ik denk dat je geluk moet hebben :-( ik had ook al positieve reacties gelezen dus ik dacht het mij te riskeren... Ik heb een set gekocht van ringkussen, bloemenmandje, kousenband en gastenboek. Ik heb onverwachts 30 euro extra douanekosten moeten betalen bij levering (het kostte zelf 60 euro of zoiets). Het lijkt niet zo op de foto, het gastenboek is echt klein, de kousenband ook. Mijn vriend heeft gezegd dat het ringkussen er te onnozel uitziet :-( ik ga het dus voorlopig niet meer doen, maar ik denk dat je misschien wel mensen hebt die wel meer geluk hebben gehad. Dus ben benieuwd naar andere reacties...
Hallo,Ik via light in the box een stola besteld en bedankdoosjes voor mee te geven na het feest. De prijs was goed (was met korting) en de levering was zoals gepland. Ik heb alleen ook doaunekosten moeten betalen nadien van fedex dit was 22 euro ongeveer... Maar ik ben heel content van de kwaliteit van de producten!!!
Beste,Ik heb vorig jaar ook iets besteld op light in the box..Het had natuurlijk niets te maken met onze trouw.Ik heb toen 2x een make-up set gekocht, en ik ben wel tevreden van de service.Geen extra douanekosten, en alles werd op tijd afgelevert.Ik heb zelf geen idee hoe goed ze zijn met de trouw gerelateerde cadeau's....Maar ik was wel zeer tevreden over de producten.
tja, de verhalen die ik gehoord heb, zijn wel meer over als je daar een trouwjurk koopt. Maten die nie kloppen (is dan op maat gemaakt), stof da heel goedkoop lijkt, enzo...En die risico zou ik persoonlijk nie durven nemen voor zoiets belangrijks
Ahja, geen probleem.Maar zo'n belangrijke dingen zou ik daar zeker niet kopen.Zeker als je al negatieve verhalen hebt gehoord.Ik vind da je trouwjurken moet passen, en zelf al zie je er een heel mooie, de kans is dan groot, dat je er niet met staat, en omgekeerd.(was bij mij ook)In ieder geval nog veel succes met je zoektocht.