Terug naar overzicht
Ik heb hetzelfde probleem... Momenteel heb ik ook een stola. Maar een sluier vind ik gewoon super als ik dit zie op foto's. Altijd maar twijfelen over alles.Ik heb nog effe tijd om na te denken Alvast nog veel succes.
hihi, blij dat ik niet de enige ben, eigenlijk is het de enige keer dat je een sluier kan dragen... ik heb nog tot dinsdag om na te denken , dan is mijn jurk klaar en moet ik er niet meer zijn (die verkoopster zal blij zijn, zoals ik twijfelde over alles...) en de winkel is vrij ver dus ik kan niet langer wachten dan dinsdag
Hm een sluier bedekt uw rug ook wel enzo hé, ik denk dat je daardoor ook wat warmer hebt. =P Ik vind een stola niet echt nodig. Maar ik kan het zelf ook niet goed beslissen of ik een sluier zal dragen of niet hoor. =D In september zal het niet echt koud worden hé. :)
Hey dames, je zal het heus niet zo snel koud hebben hoor! Wij zijn op 14 juli gewtrouwd, die dag was het maar 18graden en heeft het de helft van de tijd geregend. Ik was een paar dagen voordien nog speciaal een sjaal gaan kopen maar die heb ik echt niet nodig gehad. Je zit zo vol adrenaline dat je het helemaal niet koud hebt. Dus als je liever een sluier wilt, houd die dan maar lekker aan en laat die stola! Vele groetjes!
Ik zou sowieso voor de sluier gaan, vind die het mooist en ook, hoe lang ben je werkelijk buiten? En ook al heb je eventjes koud, je wilt toch vooral mooi zijn? Ik had eerst ook stola gekozen maar na paar maanden bedacht dat ik dit eigenlijk niet passen vind bij mij en eigenlijk altijd zo een kort jasje leuk vond. Dus gebeld naar winkel en alles gaan veranderen! Dus je bent niet de enige twijfelaar! Hehe! Ik heb geen sluier en trouwen inoktober dus was de keuze snel gemaakt om voor iets op het kleedje te gaan ipv sluier.