Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mening gevraagd

22-8-2012 19:49:05
Oké, nu zullen jullie mss denken dat ik zot word, maar ik heb al n beetje spijt dat ik een stola gekozen heb ipv toch de sluier, maar wat als het fris wordt? zoals nu buiten bvb is het heel mooi weer, maar te koud om in een bustier zonder iets buiten te staan en die stola geeft toch wat warmte vind ik, we vertrekken de dag nadien op reis, ik heb geen zin om verkouden te zijn, maar een stola + sluier, is dat niet te veel van het goede? ik heb ook al een tiara in mijn haar (wel een kleine)

Petra
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 563

tinne
18-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 20:04:26

Ik heb hetzelfde probleem...

Momenteel heb ik ook een stola. Maar een sluier vind ik gewoon super als ik dit zie op foto's. Altijd maar twijfelen over alles.
Ik heb nog effe tijd om na te denken
Alvast nog veel succes.

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik22-8-2012 20:12:57

hihi, blij dat ik niet de enige ben, eigenlijk is het de enige keer dat je een sluier kan dragen... ik heb nog tot dinsdag om na te denken , dan is mijn jurk klaar en moet ik er niet meer zijn (die verkoopster zal blij zijn, zoals ik twijfelde over alles...) en de winkel is vrij ver dus ik kan niet langer wachten dan dinsdag

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 20:56:15

Hm een sluier bedekt uw rug ook wel enzo hé, ik denk dat je daardoor ook wat warmer hebt. =P Ik vind een stola niet echt nodig. Maar ik kan het zelf ook niet goed beslissen of ik een sluier zal dragen of niet hoor. =D In september zal het niet echt koud worden hé. :)

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik22-8-2012 22:24:18

Hey dames, je zal het heus niet zo snel koud hebben hoor! Wij zijn op 14 juli gewtrouwd, die dag was het maar 18graden en heeft het de helft van de tijd geregend. Ik was een paar dagen voordien nog speciaal een sjaal gaan kopen maar die heb ik echt niet nodig gehad. Je zit zo vol adrenaline dat je het helemaal niet koud hebt. Dus als je liever een sluier wilt, houd die dan maar lekker aan en laat die stola! Vele groetjes!

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik23-8-2012 8:26:31

Ik zou sowieso voor de sluier gaan, vind die het mooist en ook, hoe lang ben je werkelijk buiten? En ook al heb je eventjes koud, je wilt toch vooral mooi zijn? Ik had eerst ook stola gekozen maar na paar maanden bedacht dat ik dit eigenlijk niet passen vind bij mij en eigenlijk altijd zo een kort jasje leuk vond. Dus gebeld naar winkel en alles gaan veranderen! Dus je bent niet de enige twijfelaar! Hehe! Ik heb geen sluier en trouwen inoktober dus was de keuze snel gemaakt om voor iets op het kleedje te gaan ipv sluier.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...