Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 8 dagen

22-8-2012 21:56:06
Dag medebruidjes Nog 8dagen op onze teller...en dan is het zover nog wat kleine zaken te doen maar het lukt! Vandaag echter slecht nieuws gekregen mijn ouders hun hond doet het niet goed. Hij is heel ziek wat voor ons veel verdriet meebrengt, ik vind dit zo erg... We weten wat het is...hadden ook ooit vier honden... Beter nieuws is dat mijn schoonzus is bevallen. Zo zie je maar dat vreugde en verdriet niet ver uiteen liggen Ik wou dit gewoon even van me afschrijven :-((

Heidi
31-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 977

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik22-8-2012 22:58:54

Oh das idd geen prettig nieuws! :( Ik heb vroeger een hond en een kat gehad en heb ook afgezien als ze gestorven zijn! Ik hoop dat het toch nog kan goed komen! Nu heb ik sinds 1,5 jaar een zwarte labrador; Ik zou haar ook niet meer kunnen missen! Het is gewoon een extra familielid!!
Ik wens jullie veel sterkte! Ik hoop dat jullie het toch een beetje van jullie kunnen afzetten en dat jullie een prachtige dag mogen beleven binnen 8 dagen.
Kop op meid! Probeer je wat recht te trekken aan het betere nieuws van je schoonzus!

lien
4-5-2013
 Meld misbruik23-8-2012 12:31:02

oh das echt heel erg :-( !!onze hond begint ook te sukkelen, en het is inderdaad dat je een deel van je gezin moet afgeven. hopelijk kan je de hond nog een waardig einde geven en kunnen jullie toch een lichtpuntje vinden in de bevalling van je schoonzus. Geef de hond maar een hele dikke knuffel van mij.

Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik23-8-2012 13:31:50

bedankt voor jullie lieve woorden!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...