Terug naar overzicht
Waaaauw!! Geweldige foto's, heel mooi koppel ook, een perfect plaatje!
W.O.W.
Knap! Ze verkoopt toevallig die wegwijzer "Happily ever after starts here" niet :-D
Dat is zò cool! Prachtige setting, toffe details en je krijgt er ineens 'n hoop feestzin bij!
Amaai, echt super, een helemaal uitgewerkt concept, met al die superleuke details!!! Ikzelf heb (na voortdurend op style me pretty te zitten, I must admit :) ) ook het idee om leuke bewegwijzering te gebruiken, net zoals de "happily ever after starts here". Iemand tips over hoe je zo'n signs zelf kan maken? Ik ben immers niet zo'n creatieveling normaal. Waar haal je bv. dat hout? Alvast een kanjer van een trouw!
Waaaauuuw Dat is gewoon mijn droom!!!
Nice pics!Wat zou het prijskaartje van de fotograaf zijn?
Hoi,Wij hebben hem gecontacteerd voor een huwelijkssessie.... maar dit was toch iets te veel van het goede. Maar de foto's zijn heel mooi, dat moet gezegd worden!!Standaardpakket 2000 euro, enkel het nemen van de foto's en een online gallerij. 2700 euro voor het nemen van foto's + DVD en afprint van foto's ter waarde van75 euro. Tot slot 3200 euro voor gallerij+ DVD+boek+ afprint van foto's ter waarde van 150 euro :-))))Dus, vrij prijzig, maar als je iets exclusief wil... dan betaal je de prijs.