Terug naar overzicht
Hoi,Wij waren ook v zin om de Abdijhoeve te nemen, totdat we id Waterhoek i Geetbets geweest waren. Mijn papa zijn keuze was snel gemaakt omdat hij de tuinen zo magnifiek vond (vr receptie buiten te knn doen). Bij de Adbijhoeve heb je hier minder mogelijkheden. Voor ons had dit nt gemoeten, maar hij betaalt dus ergens ook wel wat inspraak... Maar ik denk wel dat je id Abdijhoeve goed zit (vond dit toch een mooie zaal en ook het eten leek lekker en uitgebreid). In Dennenhof is mijn collega getrouwd, ook best wel ok, maar voor ons te klein (max. 200 personen).Veel succes nog!Karen
Hey,Wij zijn ook gaan kijken in Abdijhoeve. Hele mooie zaal, rustig gelegen, ideale parkeergelegenheid... Wij hebben Krekelhof in Hasselt genomen omdat Abdijhoeve voor ons een beetje te groot was. Maar als je een groot feest hebt, dan denk ik wel dat Abdijhoeve ideaal is.Succes nog!
Hallo,Wij zijn vorig jaar op een trouwfeest geweest in het Dennenhof in Bokrijk. Ik vond de bediening minimaal. Veel lege glazen tijdens het diner, met moeite één hapje gezien tijdens de receptie. Het eten was wel lekker, maar heb zeker al beter gegeten. Deze zaal zou ik in ieder geval niet kiezen.