Terug naar overzicht
ongeveer anderhalf uur per winkel
Hoi,Mijn eerste pas heeft 1,5 uur geduurd. Was wel maar 1 winkel maar het was direct raak.Geniet ervan!GroetjesAnja.
Bij mij heeft het in totaal 2 uur geduurd, heb daar wel mijn jurk genomen en besteld in die tijd. ;)
Bij mij was het 2 keer 1 uur.
Vandaag de tweede winkel bezocht en de eerste keer was het 1,5u en nu ruim 2uur..
2 winkels na elkaar... is dat emotioneel haalbaar? Zaterdag mijn eerste pasbeurt... mixed feelings. Ik ben blij en kijk er naar uit, en tegelijkertijd besterf ik het van de stress dat het verkeerd gaat lopen. Ik ga er met mijn 2 beste vriendinnen en mijn mama (we hebben een héééél close band). Ben bang van er belachelijk uit te zien... ik weet echt niet wat te verwachten.Ik kijk enorm naar je op dat je dat aandurft :-)Veel plezier jkjkd!!
Bij mij was het meestel ook ongeveer anderhalf uur, hoewel het in één winkel in het Antwerpse altijd superlang duurde (ik moest heel vaak lang wachten op de verkoopster om een volgend kleed te mogen passen) dus daar ben ik drie uur geweest.In één winkel zeiden ze me op voorhand al "we vragen om minstens 2 uur tijd te reserveren als u ons winkel bezoekt". Kwestie van alles niet raprap te moeten laten verlopen denk ik.