Terug naar overzicht
Als dat schoentje echt je goesting is, zou ik nie weten waarom je daar langer mee moet wachten! Denk nie dat de voeten nog gaan groeien he hihi
Ik zou het ook kopen. In promo + kortingsbon. Als je die bon voor niks anders gaat gebruiken, zou ik het zeker doen, hoor!
Kopen :) Heb je ook veel tijd om ze in te lopen ;)
Je hebt je kleed al? Dan kan je kijken of het wat past. Schoenen zijn best niet lichter dan je kleed...
Ik zou ze kopen.Wij trouwen 3 augustus 2013, en ik heb mijn trouwschoenen al van afgelopen mei gekocht. Als dat niet vroeg is? Het was volledig mijn goesting, en vond niet dat ik langer moest wachten om deze te kopen. Plus, dan heb je dat ook weeral...weer iets wat je van je lijstje kan schrappen. :-)
Ik zou het zeker kopen! :)
Oei Sofie dat is iets dat ik niet echt kan testen :-SMijn kleed is inderdaad besteld, maar ik heb het nog niet thuis. De volgende keer dat ik ga passen moet ik mijn schoenen bij hebben.
Wat een toeval, we trouwen op dezelfde datum en ik heb deze week ook mijn trouwschoenen gekocht via zalando! Ik heb ze al ontvangen en ben super content ermee! Heb ze natuurlijk nog niet onder het kleed gezien maar ik denk dat dat Wel goed komt!
Ook hier zijn mijn schoentjes al een maand geleden gekocht. Volledig mijn zin en gewoon gedaan. En ik trouw ook pas volgend jaar