Terug naar overzicht
Hey Yvana,Hoe het aanpassen werkt dat weet ik zelf niet.Maar waar ik mijn trouwkleed heb gekocht, betaalde ik ong. 70 euro extra, voor al de retouches...Dus elke keer dat ik moet gaan passen en er moet iets veranderd worden, moet ik niet bijbetalen omdat dit in die prijs zit.Eerst worden 3maanden voor de trouw uw maten genomen, en die maat wordt geleverd.De retouches achterafdoet de naaister van de winkel zelf...Versmallen, verbreden,vanalles...en dit tot een week voor de trouw.Dus eigelijk heb je nog wel wat tijd om gewicht te verliezen voor je eerste pas.Ik vind ook dat je uw jurk moet kopen in een winkel waar jij je goed voelt, waar het personeel vriendelijk is, en je zeker voort helpt. En natuurlijk eentje dat niet te ver van je thuis is, zodat je niet elke keer eindeloos moet rijden voor een pasbeurt.Ik weet niet of het een echt antwoord was op je vraag, maar hopelijk heb ik je een beetje kunnen voorthelpen.
Hoi;Ik ben al eens gaan piepen in enkele winkels en daar is me verteld geweest dat als je eenmaal je jurk besteld hebt je maximaal nog 5 kg mag verliezen of bijkomen.Ik weet wel niet of dit waar is.Ik trouw volgend jaar in oktober en ik ga wachten tot 4 maanden ervoor om mijn jurk te kiezen en te bestellen.Want ik wil er toch een 25kg af ( is wel nodig hoor) Momenteel zit ik aan 1.8kg dus ik hoop dat ik er tegen dan ben.Groetjes
Ik heb mijn jurk al gekozen maar bij mij zullen ze mijn paten pas eind januari opnemen omdat ik ook nog wat wil afvallen.. Mss kan je zo iets regelen met de winkel?
maten* dus :)
Toen ik mijn kleed ben gaan bestellen zeiden ze tegen mij dat ik nog veel mocht afvallen.Inmaken gaat steeds, aanmaken niet meer :-)Het is normaal toch niet dat je nog 3 maten gaat verliezen hee!!Mijn kleed was ook geweldig ruim en is nu perfect hoe ik het wil :)
zo vertelden ze het mij ook: inmaken kan, aanmaken niet => dus zeker niet meer bijkomen!! En dat is altijd een beetje een risico bij een dieet...In elk geval, veel sterkte Yvana!! Ik bewonder je moed!