Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voldaan dagje achter de rug

23-8-2012 15:16:11
Gisteren was het een fantastisch dagje.
Samen met mijn getuigen ben ik eerst naar de kapper geweest voor mijn proefkapsel. Het was op en top geslaagd. Echt dat wat ik me erbij had voorgestelt., de clip-in extentions vallen gewoon niet op.
Daarna richting de bruidswinkel voor de 2de pas van mijn jurk. Er was nog niets aan aangepast gewoon de meest geschikte maat besteld, hij paste gewoon perfect. Er moet dus niets worden ingenomen, niet in de breedte en niet in de lengte (heb een perfect maatje voor marilyse blijkbaar ). Samen met mijn kapsel en mijn bruidsjuwelen was het gewoon prachtig. Ben nog steeds even verliefd op mijn jurk als een half jaar geleden. Heb mijn jurk nog wel niet mogen meenemen, want het moet nog gestreken worden.
Dan samen mijn mijn getuigen lekker gaan eten en goed bijgebabbeld want het was een tijdje geleden.
Tegen de avond was het dan tijd voor mijn make-up. Was heel nieuwsgierig omdat ik nog nooit bij haar was geweest, maar ook dit was tot mijn verbazing bijzonder goed geslaagd. Ze werkt met producten die ik gewoon ben en die ik goed kan verdragen. En de make-up was wat ik wou, naturel maar je merkt wel dat ik opgemaakt ben.

kortom mijn dagje kon niet meer stuk.
En wou mijn geluk graag met jullie delen

Gr
Elke

elke
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 540

elke
1-9-2012
 Meld misbruik23-8-2012 15:42:45

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-8-2012 17:02:54

Vind-ik-leuk!!!
Het begint voor jullie ook te korten é! Spannend allemaal...
Geniet nog van de voorbereidingen!

groetjes

Sandra

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik23-8-2012 19:41:23

Klinkt inderdaad als een super dag!! Ik heb ook een Marylise, welke heb jij?

elke
21-9-2012
 Meld misbruik23-8-2012 23:41:17

@Sandra: ja ja het begint inderdaad te korten, ik kijk er echt naar uit. Voor jullie ook he :-)
@Rebecca: Maxime

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik24-8-2012 19:14:27

Oooh een mooie, heb die ook aangehad!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...