Terug naar overzicht
Het is er echt bijna hé, zooooo spannend!! Nog efkes doorbijten en als je dan die laatste week nog verlof hebt om nog wat details te regelen zal de tijd echt voorbijvliegen, sowieso. Super dat je foto's zo geslaagd zijn, de hubbie-to-be zal in de wolken zijn :-)Geniet er nog van!
2 weken nog... ik nog 3wat gaat het nu vliegen!!!we zijn benieuwd naar de boudoir shoot!! (allez, ik ben zeker dat ik hier van we mogen spreken, ben ervan overtuigd dat ik niet de enige ben...)
Fijn dagje - nu is het er echt heel heel bijna hé!Ik duim voor het weer!!
@Elisabeth: het gaat snel ineens!! :-) idd, die laatste verlofdagen is nog om vanalles op te halen, weg te brengen naar de zaal...en ik hoop vooral op niet té veel stress die laatste dagen :-)!! Ik zal voldoende schoonheidsslaap proberen te houden!Ik hoop dat hij omvergeblazen wordt door de foto's! :-)@Vicky: op jullie dag, moeten wij ook naar een trouw van vrienden en vertrekken we 's nachts op honeymoon...15 sept is dus ook een dagje waar wij nog naar aftellen! Ik zal zeker is aan je denken!Ik zal nog wel eens een linkje plaatsen voor enkele boudoir foto's ;-)!@ Rebecca: bedankt om je duimen in de knoop te leggen ;)!!
Bij mij beginnen de kriebels ook te komen! Woensdag was ik een dagje thuis, ik ben dan balonnen gaan halen, champagne bekers voor 's morgens de suite te ontvangen, cadeuatjes voor kindjes aan de kerk in elkaar steken,... Na woensdag dacht ik "ok, we zitten op schema" ondertussen ben ik daar niet meer zo gerust in. Maar toch als ik mijn lijst volg lijkt het goed te komen :-) Gezonde spanningen zeker?!Groetjes.
Gezonde spanningen inderdaad, Femke :-)!Mijn to do lijst wordt ook altijd langer ipv korter!!Gisteren bedacht ik ineens...oh ja, nog van die plaatjes aanvragen op de gemeente zodat onze onderbuurvrouw zeker niet voor de deur staat (mocht ik het haar gewoon vragen, zou ze nog met opzet blijven staan dus ik doe het officieel!).Allemaal kleine dingen...allemaal voor de laatste weken :-)!Veel succes nog!!groetjes