Terug naar overzicht
Dat is super goed nieuws hé. Ik heb ook een vriendin dat een maand na mij zal trouwen en een klasgenoot en buurjongen enzo :) Het is idd leuk om samen over de voorbereidingen te praten enzo! :) Geniet er nog maar verder van!!
waaaa fun funfun nu met je echt wel samen bride wars kijken, die film past er gewoon bij!
Leuk hé - een goeie vriendin van mij trouwt 3 weekjes na ons en we kunnen ongegeneerd uren praten over onze voorbereidingen!!
haha sara! jaaa :-)
mijn vriendinnen trouwen (nog) niet en die worden zot van mij
@Kelly: zoooo herkenbaar :-p
Oh leuk!!Een vriendin van mij trouwt morgen en ik weet nog toen wij net verloofd waren, dat ik naar iedereen een smsje had gestuurd en ze antwoordde nog van oh, ben jaloers...ik zou ook wel willen trouwen. Paar dagen later (waren ook op vakantie in Spanje, net als wij) een smsje dat haar vriend haar ook gevraagd had!! SUPER leuk!Morgen is zij dus star of the day!Geniet samen van alle voorbereidingen!groetjes!
Het is echt mijn aller aller aller aller aller aller ... beste vriendin :-) al 10 jaar!! haha!
cute :) Je laatste reactie ook! :)
Mor gij se schattig ding! Zo iets over mij opt internet zetten!!! Ik zien u ook graag foefke!!!