Terug naar overzicht
wij trouwen 19-01-2013 dus een winterbruidje Ik denk dat het allebij z'n charmes heeft hoor! Ik hou meer van die knusse warme en gezellige sfeer van de winter dus vandaar onze keuze.December is er ook sneller dan meisucces met jullie keuze!groetjes
Gewoon jullie gevoel volgen.Wij zijn ondertussen al 103 dagen gelukkig getrouwd.Just a perfect day 12 mei 2012 om 12 uur hebben wij ons ja-woord gegeven. Het was geen 25°, maar wel droog :)Om het even welke datum jullie kiezen, het zal ongetwijfeld een mooie dag worden.Succes!Sonja
Ik zou voor de winter gaan, want als je mei zou nemen voor het beter weer, dan heb je 90% kans op slecht weer :)
Mijn gevoel gaat uit naar de winter, maar ik wil graag de ceremonie in de tuin/tent houden, maar weet niet of dat gaat goedkomen. Daar zit mijn twijfel!
ik trouw in mei.. omdat het een speciale maand is voor mij. We verjaren dan allebei en hij heeft mij in die maand ten huwelijk gevraagd.. :) en ook ik vind het wel mooi klinken. kort maar krachtig en dat het ook wat warmer is dan. Maar ik vind dat de winter ook wel zijn charmes heeft hoor, dat is een heel gezellige periode! :) dus gewoon je gevoel volgen waar je u het beste in ziet.
Wij zijn in december voor de wet getrouwd en vond de foto's echt prachtig toen!
ik zou ook voor december gaan, winter heeft toch wel een speciale sfeer en in mei zit je met communicanten enz, komen er minder mensen
December!maar ik ben bevooroordeeld. Rekenen op sneeuw moet t Je nu ook niet doen. Ik denk dat ik zonnigere fotos heb tov de meeste juni juli bruidjes dit jaar.? Maar de sfeer is echt zeer mooi. Zou het zo terug doen Wel rekening houden als je wat oudere genodigden hebt , dat zijn koude kleumen
Ik zou voor december gaan maar hou er wel rekening mee dat sneeuw en ijzel het moeilijk en zelfs gevaarlijk kunnen maken voor je familie... Dus hopelijk moeten die van niet ver komen
We hebben de knoop doorgehakt en het is 22 december geworden. Ik kijk er al naar uit!!!! We kunnen nu concrete plannen beginnen te maken.
Het zal er snel zijn! Veel succes! :)