Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jood in schulen/trouwringen

23-8-2012 21:32:30
Hoi,
Is er iemand die op het forum al ringen bij de jood in Schulen (Hasselt-Limburg) heeft gekocht?

Zelf ben ik nog niet gaan kijken, maar blijkbaar zouden deze veel goedkoper zijn dan elders. Ik stel me dan natuurlijk de vraag of de kwaliteit ook zo goed is.....

Iemand ervaringen hiermee?

Mercikes
Eveline

eveline
12-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 10452

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik23-8-2012 22:56:48

Ik heb er ook al van gehoord, en wij wouden er ook naartoe gaan, maar uiteindelijk heb ik ergens gehoord dat het niet de moeite was omdat de goudprijs daar die zo hoog ligt toch ongeveer hetzelfde zou zijn. Ik weet natuurlijk niet of dit waar is.

lien
4-5-2013
 Meld misbruik23-8-2012 23:02:40

goh geen idee.
Vroeger gingen wij vaak naar de jood, en toen was dit wel veel goedkoper.
Maar ik heb ook geen idee of dit nu nog zo is !!

Hannelore
12-7-2013
 Meld misbruik24-8-2012 9:36:48

Ik heb een vriendin die in dezelfde straat in Schulen woont, maar de jood bestaat naar het schijnt niet meer. Naar de joden in Antwerpen station moet je ook niet gaan, want ik heb al van veel mensen gehoord dat ze u 'in het zak' zetten. Mijn ouders en ik kopen altijd ons juwelen bij Davman in Hasselt, in de Onze Lieve Vrouwstraat (zijstraat van Kapelstraat). Ze zijn daar supervriendelijk en je bent zeker dat hetgeen je koopt echt de prijs waard is. De prijs is afhankelijk van hetgeen je wilt, maar vragen kost niets e! Mijn verloofde en ik gaan sowieso daar onze trouwringen kopen.

jessica
31-8-2012
 Meld misbruik24-8-2012 15:42:34

De jood bestaat zeker nog, mijn beste vriendin is een maand geleden getrouwd en heeft haar ringen daar gehaald. Ijsberggoud ofzoiets, maar ze was niet zo content.

joke
13-8-2011
 Meld misbruik24-8-2012 20:52:44

hey hij bestaat daar zeker nog hoor, wij hebben er laatst nog iets gehaald maar waren ook niet tevreden, vroeger was hij inderdaad goed maar die tijd is echt voorbij, mijn schoonmoeder liet voor onze dochter een armbandje maken je weet wel zo met naam en datum, eerst had hij verkeerd gegraveerd, dan opnieuw gedaan, een maand later was het al niet meer leesbaar opnieuw laten doen 18 euro moeten betalen en 2 weken later weer onleesbaar hij verdient aan ons geen cent meer, ik zou het met trouwringen echt niet riskeren dat is toch voor heel je leven dan liever iets meer geven en je leven lang een mooi juweel als herinnering aan je mooie dag
succes

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik24-8-2012 21:48:40

Vroeger kon je gerust naar de Jood gaan voor Goud. Mijn ouders deden dat ook. Maar nu verwerken ze een ander metaal in je goud. Je wordt dus idd afgezet want je betaalt voor puur goud. Als je dan een allergie hebt kan het zijn dat je dan last gaat hebben van je trouwring.

stephanie
13-3-2013
 Meld misbruik8-12-2012 7:54:15

ik en mijn verloofde zijn bij de jood gegaan in schulen voor onze trouwringen, mijn mama heeft haar daar ook gehaald en de prijs en kwaliteit zijn er heel goed

Joel

Meld misbruik23-8-2021 9:51:56

Joel

Meld misbruik23-8-2021 9:52:05

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...