Terug naar overzicht
ik zou het precies in de speech vermelden :-)maar dan wel op het laatste, want anders luistert er niemand meer :-)of de kindjes een tshirtje laten aandoen "wij krijgen een brusje"
oh super leuk!dit kan op verschillende momenten en verschillende manieren denk ik...tijdens de speech of tijdens de viering/mis op het einde wanneer een van de partners het woord heeft en dan iets in den trand zegt van "wij staan hier vandaag niet met zen 2-tjes, maar met zen 3-tjes"of als ze een ppt-presentatie maken over zichzelf als koppel en hoe hun levensloop geweest is samen en als laatste foto de echo
of in de speech op het einde: "laat het jullie smaken, ik ga alvast eten voor 2", wel onduidelijk, maar dan hebben de gasten er extra aandacht voor :)
wat een luke ideetjes al ik ga ze zeker doorgeven
Of bij 't geven van de bedankcadeautjes aan de ouders? Zo hebben vrienden van mij het gedaan. Ze kregen allemaal babydingetjes cadeau, 't duurde niet lang voor hunne "frank" en die van de andere genodigden gevallen was
Een collega van m'n man heeft dit ook gedaan.Na hun openingsdans hebben ze gezegd dat ze eigenlijk niet met 2 maar met 3 op de dansvloer stonden. Bij het begin van de openingsdans had de DJ gezegd dat ze na de openingsdans nog een verrassing in petto hadden. Eerlijk gezegd had hij dat (in mijn ogen) niet mogen doen. Want hoewel ik die collega en z'n vrouw totaal niet kende toen, begon ik al een zwangerschap te vermoeden (en 't was nog pril, dus nog niets te zien).Maar ze hebben hier wel toffe reacties op gehad.GroetjesKatrien
Nog iets dat ik ooit gehoord heb.Tijdens de bedankingen hebben ze 2 extra mensen naar voren geroepen. Die werden op dat moment gevraagd als peter/meter voor hun baby'tje. Er was ook totaal niemand op de hoogte op dat moment.De grootouders hebben toen ook iets gekregen van "voor de liefste oma/opa" of zoiets.
Als je bedankjes aan de zitplaatsen op tafel zet, kan je eventueel snoepjes/boontjes laten personaliseren. 'Verwacht in 'maand' 2013'. Lekker subtiel, dan moeten ze het eerst nog lezen.
wij zijn ook eens naar ne trouw gemoeten en dan hadden ze tafelnamen met mogelijke babynamen (ipv nummers). er was dan een quiz aangekoppeld we moesten de naam, gewicht, lengte geboortedatum,... van t babytje raden wel leuk eigenlijk
hoi wij hebben op onze trouw ook aangekondigd dat we ons tweede kindje verwachtten, mijn man deed dit in de speech, hij zei op het einde ik ga jullie nog een reden geven om vanavond goed te vieren, en dan hupp iedereen enthousiast en het feest begon meteen goed succes