Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

graag jullie mening aub?

15-9-2006 13:50:39
hallo

ik had graag jullie mening gehad.
ik ben nog steeds op zoek naar een trouwkleed,maar die zijn zo duur en met dat we alles aleen betalen heb ik me zitten afvragen en nog met iemand besproken voor misschien een mooi suitekleed te kopen,dit is minderd duur en kan het nadien nog eens aandoen op een feest of gala.
wat denken jullie of zou ik toch kijken voor een trouwkleed

patricia
10-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 476

annemie
4-8-2007
 Meld misbruik15-9-2006 14:45:14

Een suitekleed is niet altijd goedkoper.
Ik ga waarschijnlijk hier eens kijken, het is in Nederland en ze maken kleding op maat en het is een stuk goedkoper
http://www.anastasi.nl/

mieke

Meld misbruik15-9-2006 15:18:40

hallo
ga hier eens een kijkje nemen : http://www.chrandels.com/ in tongeren, weet niet of dat te ver is voor jou maar daar verkopen ze ook trouwkleding en suitekleding
het is er niet duur en ze zijn er heel vriendelijk.
Eerst wel een afspraak maken.

groetjes

Christine
30-9-2006
 Meld misbruik15-9-2006 15:40:09

Hey,

Waar ik mijn trouwkleed heb gekocht, is het nu uitverkoop van alle modellen die ze hebben hangen.
Dit omdat eind dit jaar de eigenares ermet stopt. Ze gaat op pensioen.

Normaal dacht ik dat alle jurken in de uiverkoop maat 42/44 waren. Dus ik weet niet of dit jouw maat is.

Het is wel in Frameries, tegen Bergen (Mons)in Walonië, dus in 't Frans te doen.
De winkel heet: Création Christine.

Om je een idee te geven: mijn kleed die kost in +/- 650€. En dit was voor dat het uitverkoop was, dus nog aan volle pot.

Je kan misschien eens bellen om te informeren?

Groetjes,
Christine

Veroniek

Meld misbruik15-9-2006 15:42:34

Dag Patricia

Ik versta dat héél goed, ik ging eerst ook zoiets doen...
Alhoewel ik altijd droomde van een mooie jurk, maar vond ook dat het kostenplaatje te hoog was! Mijn moeder gaat me nu het kleed kado doen en ik mag mijn zin kiezen (mag wel niet overdrijven), dus ik heb geluk!

Je moet doen wat jij denkt dat het beste is!
Ik zou ook eens kijken op die sites die hier al vermeld zijn. En af en toe eens komen kijken op de site, er verkopen soms mensen hun trouwkleed... In Brugge zit ook een tweedehandswinkel, maar weet de naam niet meer. Het is hier ook al op de site vermeld, je moet anders eens kijken bij Kledij-Trouwjurk...

Als je altijd droomde van een echte jurk kan je altijd eens kijken naar tweedehandsjurken, die zijn meestal minder kostelijk! Er zijn inderdaad nog mensen die trouwen in een suitekleed en waarom niet! Maar dan zou ik afspreken met de suite welk kleur jij gaat dragen...

Veel succes en laat eens weten wat het geworden is?

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veroniek

Meld misbruik15-9-2006 15:46:48

Ah ja, vergeten vermelden dat in de winkelstraat in Oostende een trouwboetiek uitverkoop doet en alles is ook met korting... Maar weet niet tot hoelang dit loopt.

De naam is Azzurro en je vindt hun gegevens in de gouden gids...

Tamara
13-11-2010
 Meld misbruik15-9-2006 15:51:49

Hey,

ik heb mijn trouwkleed een aantal weken geleden gekocht en ik heb voor het kleed maar 550 euro betaald. Ik heb er dan nog een stola (of hoe het ook noemt) bijgekocht van 110 euro. Het is wel geen superspeciaal kleed, maar wel heel elegant. Het lijkt een beetje op een galakleed. Ik heb dit gekocht bij Vomac in oostkamp, maar in principe heeft praktisch iedere winkel wel goedkopere modelletjes. Gewoon een beetje rondkijken.

groetjes,
Tamara

els
14-7-2007
 Meld misbruik15-9-2006 15:57:57

hallo,

Als je echt graag een trouwkleed aandoet, zou ik dat toch doen.
Als je de touwjurken toch nog te duur vind (of er is niks bij wat je aanstaat) die in de uitverkoop zijn, kan je misschien altijd er eens aan denken of je geen tweedehands jurk kunt kopen. Niemand die er iets van weet en ze zijn zeker aan de helft van de prijs of zelfs nog goedkoper.
De andere bruidjes hebben ze toch maar 1 keer aangehad, dus...
Ik heb mijn ook op marktplaats gevonden en die kostte nu nog 400 euro en de nieuwprijs was 1995 euro, daar heb ik toch maar mooi op uitgespaard! (ik zou nooit zoveel geld willen uitgeven aan iets wat je toch maar 1 keer draagt).
Op kapaza.be staan er en vooral veel op marktplaats.nl
Natuurlijk kan je ook gaan voor een suitekleed, er zijn er immers nog genoeg die dit ook doen.
Ik hoop maar dat je zult vinden wat je echt wil (en waar je je SUPER in voelt), want het is en blijft een heel speciale dag!!

Groetjes, Els

Agneta
31-3-2007
 Meld misbruik15-9-2006 17:07:09

Hallo Patricia,

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om je eigen bruidsjurk achteraf te verkopen.
Groetjes,
Agneta
31/03/2007

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik15-9-2006 18:28:27

Hoi Patricia,

Voor mij was het aanvankelijk ook zo dat ik een alternatief zocht voor een dure trouwjurk. Maar, ik ben toch gezwicht. Het deed in het begin wel effe pijn (wij betalen ook alles van onzen trouw zelf), maar nu heb ik er totaal geen spijt meer van. Ik heb er al ZO van genoten (het gaan passen, het gedacht van zo'n mooie jurk te kunnen aandoen): ik had het niet anders gewillen.

Maar, moest je geïnteresseerd zijn, ik ga ook proberen mijn jurk te verkopen (Rembo) ;-). Ik trouw op 30/9.

groetjes
Katrien

patricia
10-3-2007
 Meld misbruik16-9-2006 9:22:57

hallo allemaal
hartelijk bedankt al voor jullie reacties.
ik denk dat ik zeker iets zal vinden
alvast bedankt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info