TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
1-9-2012
|
24-8-2012 8:48:10
Ik neem nu al drie weken Aciclovirum pillen, die kan je laten voorschrijven, zo voorkom je dat je op de dag van de trouw geen koortsblaren hebt! Veel succes ermee!
|
|
catherine
24-8-2013
|
24-8-2012 8:56:15
hoeveel per dag? van hoeveel mg? mag je dan alcohol drinken?
|
|
Sofie
11-2-2012
|
24-8-2012 9:04:02
Mijn dokter had me dezelfde pillen voorgeschreven als Ellen, maar wel met het uitdrukkelijke bevel deze pas een week voor de trouw te beginnen innemen, aangezien de pillen slechts gedurende een beperkte periode een koortsblaas kunnen onderdrukken en dat je anders alsnog het risico loopt een koortsblaas te krijgen.
|
|
Ellen
1-9-2012
|
24-8-2012 9:14:21
Howla :) Eentje per dag, 800 mg. Drinken is geen probleem.
|
|
Shana
3-8-2013
|
24-8-2012 9:15:06
Hey Catherine,
Ik heb ook altijd last van koortsblazen,en inderdaad ik wordt er ook onozel van. Ik heb het vooral, als ik stress en/of zenuwen heb voor iets.En ook tussen mond en neus.. Maar sinds 3maanden geleden heb ik iets ontdekt wat ze eigelijk weg houd. En het is gratis ;-) Elke ochtend en avond als ik mijn tanden poets, dan poets ik mijn lippen mee. Ik weet het, het klinkt heel raar...maar op 1 of andere manier werkt het wel bij mij. Ik ben al 3maanden koortslipvrij. Ik denk omdat ik eigelijk mijn lippen dan 'scrub', dat het geen kans heeft om iets te ontwikkelen. Je moet het eens proberen, en het me laten weten ;-) Maar wel echt elke ochtend en avond doen eh! (wel pas beginnen na dat de huidige koortsblaas genezen is, anders vererger je het denk ik) En je lippen worden er nog zacht van ook! + betere bloedcirculatie in je lippen.
Veel succes
|
|
Stephanie
22-9-2012
|
24-8-2012 9:22:30
Ik begin binnen 2 weken aan die pillen, heb ze ook van de dokter.Ik moest ze 2 weken voor de trouw slikken. Ik ben benieuwd!! Groetjes
|
|
Elisabeth
29-9-2012
|
24-8-2012 10:02:28
En als deze middeltjes niet helpen en er toch een koortsblaasje komt, dan heb je toch van die Compeed-achtige ronde klevertjes die je op de plek zelf kan plakken? Die zouden ervoor zorgen dat het niet meer zichtbaar is en tegelijkertijd genezend werken; Heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien het proberen waard?
|
|
Vicky
15-9-2012
|
24-8-2012 10:15:14
een wondermiddel: VACCINOTOXICUM
is iets homeopatisch, kun je bestellen bij de apotheker. het kost ongeveer 5 euro en is een tubetje met kleine bolletjes, precies suikerbolletjes. je neemt het volledige tubetje, 1 keer om de 6 maand. en hup, weg koortsblazen
ik had er vroeger zeker elke maand 1. ik heb ooit de tip gekregen van iemand anders die er ook lang mee gesukkeld heeft. ik moet zeggen, ik ben al 2 jaar koortsblaasvrij. heel af en toe voel ik er nog eens eentje opkomen (zo een jeukend "bubbeltje"), maar het komt niet door.
voor een andere vriendin hielp het helaas niet, maar het is toch het proberen waard hé? voor die 5 euro...
|
|
Shana
3-8-2013
|
24-8-2012 11:05:59
Ik vind die compeed plakkertjes echt rommel. Had het ook is gekocht toen ik er nog zoveel last van had...En 1uur later, viel het er al bijna af...Plakt helemaal niet goed, normaal natuurlijk omdat je veel doet met je mond, eten, drinken,enz... Maar misschien zijn er inderdaad personen waarbij het wel goed werkt eh ;-)
|
|
sonja
|
24-8-2012 11:47:32
Dit wordt veroorzaakt door een virus en je bent er vatbaar voor als je vermoeid bent, ziek of stress ondervindt... Zalf op basis van zink doet ze sneller genezen maar voorkomen is niet simpel. Je kan altijd het aminozuur Lysine proberen. Google dat maar eens.
|
|
Saar
7-9-2013
|
24-8-2012 12:31:54
Ik heb er ook last van, bij stress, vermoeidheid, felle zon en vorst. Helaas krijg ik ze niet alleen op mijn lippen, maar ook op en rond mijn ogen, zoals nu het geval is. En dat is ook écht geen zicht. Ik houd mijn hart al vast voor volgend jaar.
Ik zal het idd ook eens bespreken met mijn oogarts, want ik had eigenlijk niet gedacht dat je het kon voorkomen. Ik ga alvast ook de homeopathische tip hierboven in mijn achterhoofd houden. Baat het niet, dan schaadt het ook niet...
|
|
Ellemieke
|
25-8-2012 12:29:18
Hier heeft de mama wél goede ervaringen met de compeed klevertjes...
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|